Wel de lusten, maar niet de lasten? Google is your friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef dennis00 het volgende:
Ach, blijf jezelf vooral herhalen. Maar ik vind het gratis gebruik maken van de applicaties dus geen probleem zoals sommige mensen al door hadden
Je kan je standaard agenda toch ook gewoon syncen met Exchange?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef mime_negert het volgende:
Ik zocht een betere agenda voor op mijn iPhone en dacht deze met Pocket Informant gevonden te hebben. Maar helaas, deze versie ondersteunt nog geen Exchange synchronisatie. Weg ¤ 10,- ...![]()
Ga er toch maar eens over denken om te ook te jailbreaken.
Dat dacht ik ook... Ik blijf ook elk uur een refresh door die app store gooien hierro...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Axel16 het volgende:
Waar blijft C&C Red Alert nou? Hij zou 23ste komen!?
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef remcheese het volgende:
Heee, thnx voor je melding. Ik had al even niet meer gekeken omdat je anders elke keer baalt als ie er nog niet is.
Nou nou, niet zo technisch doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zoeken via zoeken
Ja, ik was al bang dat ik te diep op de materie inging.quote:
Ja, ik heb destijds een CDROM drive(4x speed) gekocht om CNC 1 te spelen omdat mijn dualspeed dat niet trok en volg red alert al sinds deeltje 1. Heb dat altijd de betere van de 2 gevonden. Het is dus niet zo gek dat ik deze moest hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |