inderdaad, vergeleken met 3.2 Miljoen ($) om bovenop Marilyn Monroe te liggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Vinboy het volgende:
...
Bizar verhaal, maar 20 euro is een heel laag bedrag voor een bezoekje aan een dame!
Die gozer die het lef had om dit te doen moet echt een tijdje opgeborgen worden!
Yes, het systeem werkt.quote:In 2006 is hij nog veroordeeld tot 3,5 jaar cel voor de verkrachting van een 77-jarige vrouw op bijna dezelfde wijze.
Want twee verkrachtingen is nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Yes, het systeem werkt.
Voor zware misdrijven zie ik graag een three-strikes-your-out-systeem. Dan mag hij er nog ééntje verkrachten en dan is het uit met de pret.
Twee < Drie. Anders moet je een two-strikes-you're-out-systeem maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Want twee verkrachtingen is nog niet genoeg?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Verder gewoon die kerel de kogel geven, weer 'n misbaksel minder. Niemand die er om rouwen zal.
eerder de politiek, die verzint dat dit soort mensen een zoveelste kans verdienen en zodoende de wetten niet aanpassen aan normale niveau'squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Uberhaubt krankzinnig dat deze vent nog vrij rondliep. Justitie is medeverantwoordelijk voor deze verkrachting.
Dat is niet Hubba, maar Adebisiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Hubba de neger elke keer dat hij deze verkrachter pakt 20 minuten minder te zitten tijd geven
[ afbeelding ]
Ach, dan weet je jezelf tenminste van het plebs dat Oz niet kent te onderscheiden. Echte insiders, waaronder ik, zouden de grap meteen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, maar als je Adebisi zegt, vraag men 'wie?'
Ook weer gelijk in ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, maar als je Adebisi zegt, vraag men 'wie?'
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Verder gewoon die kerel de kogel geven, weer 'n misbaksel minder. Niemand die er om rouwen zal.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Die oma is niet echt op de hoogte van de term inflatie lijkt me, hoeren zijn aardig wat duurder sinds de jaren '50. Terecht dus dat deze meneer er maar wat meer centjes bij pakte.
Damn, wist niet dat jij zoveel kennis had en al zo lang meeliepquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Die oma is niet echt op de hoogte van de term inflatie lijkt me, hoeren zijn aardig wat duurder sinds de jaren '50. Terecht dus dat deze meneer er maar wat meer centjes bij pakte.
Duh....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Dit zijn toch echt mensen waar iets mis is in het hoofd? Dat kan toch niet anders..
Waarom geen TBS?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
4 jaar
Over 3 jaar maakt hij dus weer slachtoffers en begint de onzin opnieuw...
Lees het bericht, dat is kennelijk de vorige keren ook niet gebeurd. En TBS betekent lang niet altijd dat iemand ook echt niet meer op straat komt.quote:
Als ze hem in 2006 werkelijk 3,5 jaar hadden op gesloten dan had hij nu niet kunnen toeslaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef Vinboy het volgende:
'¤20 voor de hoeren, als je stopt'
ROTTERDAM - Voor de verkrachting van een 79-jarige vrouw uit de Millinxbuurt heeft de aanklager gisteren 4 jaar cel en tbs geëist tegen de 52-jarige Reynold L. uit Rotterdam.
FOTO MORGUEFILE/AD
Na het boodschappen doen liet de bejaarde vrouw in de stromende regen een voorbijganger met haar meelopen onder haar paraplu. Bij haar huis in de Koolzaadstraat vroeg hij of hij nog even binnen mocht schuilen. Voordat zij antwoord kon geven, is de vrouw hardhandig naar binnen geduwd en tegen de grond gewerkt. Daar is ze door de man betast aan haar borsten en vervolgens verkracht.
„Ik wil je wel 20 euro voor de hoeren geven, als je stopt,’’ zei het slachtoffer. Hierop stopte de verkrachter. Behalve het ‘beloofde’ geld, stal hij nog eens 60 euro uit haar knip.
„Ik weet er niks van. Ik was het niet,’’ hield de verdachte vol in de rechtszaal. Maar op een in de woning gevonden pet is zijn DNA aangetroffen, net als onder de nagels van de vrouw, die de man krabde. En in haar ondergoed zaten een hoofd- en schaamhaar, die tot de verdachte zijn te herleiden.
Enkele dagen later herkende het slachtoffer de verdachte op het Millinxplein. Hij probeerde zijn gezicht nog te verbergen in zijn capuchon. Waarschijnlijk doordat hij zijn snor had afgeschoren, herkende de vrouw hem niet uit een rij foto’s.
Politieonderzoek wees uit dat hij vier keer verdachte was in verkrachtingszaken. In 2006 is hij nog veroordeeld tot 3,5 jaar cel voor de verkrachting van een 77-jarige vrouw op bijna dezelfde wijze.
Uitspraak op 7 augustus.
Bron www.ad.nl
Bizar verhaal, maar 20 euro is een heel laag bedrag voor een bezoekje aan een dame!
Die gozer die het lef had om dit te doen moet echt een tijdje opgeborgen worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |