'¤20 voor de hoeren, als je stopt'
ROTTERDAM - Voor de verkrachting van een 79-jarige vrouw uit de Millinxbuurt heeft de aanklager gisteren 4 jaar cel en tbs geëist tegen de 52-jarige Reynold L. uit Rotterdam.
FOTO MORGUEFILE/AD
Na het boodschappen doen liet de bejaarde vrouw in de stromende regen een voorbijganger met haar meelopen onder haar paraplu. Bij haar huis in de Koolzaadstraat vroeg hij of hij nog even binnen mocht schuilen. Voordat zij antwoord kon geven, is de vrouw hardhandig naar binnen geduwd en tegen de grond gewerkt. Daar is ze door de man betast aan haar borsten en vervolgens verkracht.
„Ik wil je wel 20 euro voor de hoeren geven, als je stopt,’’ zei het slachtoffer. Hierop stopte de verkrachter. Behalve het ‘beloofde’ geld, stal hij nog eens 60 euro uit haar knip.
„Ik weet er niks van. Ik was het niet,’’ hield de verdachte vol in de rechtszaal. Maar op een in de woning gevonden pet is zijn DNA aangetroffen, net als onder de nagels van de vrouw, die de man krabde. En in haar ondergoed zaten een hoofd- en schaamhaar, die tot de verdachte zijn te herleiden.
Enkele dagen later herkende het slachtoffer de verdachte op het Millinxplein. Hij probeerde zijn gezicht nog te verbergen in zijn capuchon. Waarschijnlijk doordat hij zijn snor had afgeschoren, herkende de vrouw hem niet uit een rij foto’s.
Politieonderzoek wees uit dat hij vier keer verdachte was in verkrachtingszaken. In 2006 is hij nog veroordeeld tot 3,5 jaar cel voor de verkrachting van een 77-jarige vrouw op bijna dezelfde wijze.
Uitspraak op 7 augustus.
Bron
www.ad.nlBizar verhaal, maar 20 euro is een heel laag bedrag voor een bezoekje aan een dame!
Die gozer die het lef had om dit te doen moet echt een tijdje opgeborgen worden!