Word nogal moeilijk.....het is toch een aanzienlijk deel van je leven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef Forevah het volgende:
Als je lol hebt in je vrije tijd en de rest zo voorspelbaar overkomt, zou ik meer waarde gaan hechten aan het eerste en de tweede van je af schuiven.
yup.... ik noemde boven gewoon een paar willekeurige voorbeelden op maar dit speelt ok absoluut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef RedDevil085 het volgende:
Mjah, herkenbaar. Bij mij gaat het nog wat verder, dat gezeik over geld, carriere, burgerlijke bullshit problematiek komt me allemaal de nek uit. Heb voor mij de beste oplossing gekozen en zo gauw ik genoeg van dat vervloekte kapitaal bij elkaar heb geschraapt ga ik eens kijken of het ergens anders "beter" is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:11 schreef RRGJL het volgende:
Op de weg stoor ik me aan iedereen. Mensen die 45 rijden waar je 50 mag.
Ik weet het, maar ik ben sowieso een wat wildere rijder. Ik vind zelf, natuurlijk, niet dat ik onveilig rij, maar meestal rij ik wel een km of 10 te hard en rij ik wat beter door.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
serieus?
Denk aan je hart joh, die ene seconde eerder thuis zijn is geen hartionfarct op je 50ste waard...
Je zou je wat gevoeliger kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:43 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn vraag.... is dit gedrag normaal voor iemand van onder de dertig of heb ik hier en daar wat punten waaraan ik zou moeten werken?, want eerlijk is eerlijk dit is verdomd vermoeiend.
Iig bedankt voor de aandacht
Eigenlijk ben je dus nogal een controlefreak. Jij moet vrij zijn in hoe hard je rijdt en als een ander normaal doorrijdt voel jij je ingeperkt, ook al scheelt het je in werkelijkheid hooguit 10 seconden van je tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef RRGJL het volgende:
Ik weet het, maar ik ben sowieso een wat wildere rijder. Ik vind zelf, natuurlijk, niet dat ik onveilig rij, maar meestal rij ik wel een km of 10 te hard en rij ik wat beter door.
Daarnaast vind ik het gewoon irritant wanneer anderen beslissen over hoe ik mijn tijd verdeel. Iedereen rijdt normaal gezien netjes de snelheid die je maximaal mag op zo een weg, en dan komt er zo een knurft aan die lekker dwars een paar km langzamer gaat rijden. Op dat moment maakt hij een keuze voor mij, tenzij ik de mogelijkheid heb om hem in te halen. Daar zit hem vooral het issue. Of dat redelijk is, tja dat is ieder voor zich. Jij vindt blijkbaar van niet. Ik vind van wel. Dat is gewoon karakter.
Met als resultaat????... ik mis het verband namelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou je wat gevoeliger kunnen opstellen.
Met als resultaat dat je beter in staat bent om je in te leven in anderen en op een positieve manier kunt zorgen voor een andere wending waar iedereen zich happy bij voelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Met als resultaat????... ik mis het verband namelijk
Of..... optie 2:.... zomaar hoor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met als resultaat dat je beter in staat bent om je in te leven in anderen en op een positieve manier kunt zorgen voor een andere wending waar iedereen zich happy bij voelt.
Waarom heb je zo'n haast om je ding te doen dat je je humeur laat verpesten door dingen die toevallig op je weg belanden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef 68Chevelle het volgende:
Of..... optie 2:.... zomaar hoor?
Als ik van mijn werk kom wil ik gewoon nog ff gauw mijn ding kunnen doen zonder dat ik door flauwe toestanden wordt opgehouden.
Wel iets belangrijks denk ik. Leven is een stuk leuker wanneer je je humeur niet teveel negatief laat beïnvloeden door gebeurtenissen waar je niets aan kunt veranderen.quote:Ja, ik weet het niet hoor....was maar een hersenspinsel.
Omdat ik zelf ook nog iets wil met mijn tijd, en niet godmagweten hoelang wachten tot zo'n beroepswerkloze kutjosti (en geloof me, die zijn er zat in Schiedam) ook eens op zijn elfendertigste klaar is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n haast om je ding te doen dat je je humeur laat verpesten door dingen die toevallig op je weg belanden?
[..]
Wel iets belangrijks denk ik. Leven is een stuk leuker wanneer je je humeur niet teveel negatief laat beïnvloeden door gebeurtenissen waar je niets aan kunt veranderen.
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:04 schreef 68Chevelle het volgende:
Omdat ik zelf ook nog iets wil met mijn tijd
Ik weet het, ik woon er ook.quote:, en niet godmagweten hoelang wachten tot zo'n beroepswerkloze kutjosti (en geloof me, die zijn er zat in Schiedam)
Maar door je daar enorm aan te gaan ergeren maak je dat je de tijd die je hebt niet kwalitatief besteedt. Waarom niet de positieve kanten er van in zien, een positieve insteek hebben en er op een leuke manier zo snel mogelijk mee klaar proberen te komen?quote:ook eens op zijn elfendertigste klaar is.
Waarom niet?......ik zie het nut er niet van in , dat is ongeveer hetzelfde als dat er een auto-ongeluk is met 4 inzittenden waarvan er 3 zijn overleden..... daar ga je toch ook geen halleluja voor schreeuwen?, kijk, het kan wel hor. maar heet is totaal onrealistischquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Ik weet het, ik woon er ook.
[..]
Maar door je daar enorm aan te gaan ergeren maak je dat je de tijd die je hebt niet kwalitatief besteedt. Waarom niet de positieve kanten er van in zien, een positieve insteek hebben en er op een leuke manier zo snel mogelijk mee klaar proberen te komen?
Tjeempie, wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Waarom niet?......ik zie het nut er niet van in , dat is ongeveer hetzelfde als dat er een auto-ongeluk is met 4 inzittenden waarvan er 3 zijn overleden..... daar ga je toch ook geen halleluja voor schreeuwen?, kijk, het kan wel hor. maar heet is totaal onrealistisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |