Vast wel, al gaat je nieuwe abonnement dan wel pas in op juli 2010, tegen de nu geldende prijzen. Ja, als ik de aanbieder was zou ik het zeker doen. Altijd handig, een zooi debielen die daar intrappen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef RicknRoll het volgende:
Hallo! Ik wil graag een nieuwe telefoon. Ik heb nu een HTC met windows mobile waar ik graaag van af wil. Nu zie ik op Typhone.nl (http://www.typhone.nl/verlenging) dat ik kan verlengen en een nieuwe telefoon uit kan zoeken.
Mijn contract loopt echter pas in juli 2010 af... Weten jullie of ik nu al zou kunnen verlengen?
Dat snap ik, het is dus wel mogelijk om nu al te verlengen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef Shoombak het volgende:
Je hebt dan een telefoon die al 3 maanden oud is als je abo ingaat
Ga jij maar lekker verlengen jongenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is dus wel mogelijk om nu al te verlengen?
Eh, het antwoord is volgens mij exact gegeven in dit topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is dus wel mogelijk om nu al te verlengen?
Een HTC Touch Dual die ik in oktober 2008 heb gekocht. Hij heeft wel een KPN Simlock, maar die zijn vrij eenvoudig zelf te verwijderen. Ik weet nog niet wat ik er voor wil hebben, maar ik laat het je weten zodra ik zelf meer weet over het verlengen van m'n abonement!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:23 schreef Hardrebel het volgende:
Wat voor HTC heb je en hoeveel moet je ervoor hebben? Ik heb eventueel wel interesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |