best erg eigenlijk.... ik mag vast niet lachen he?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben nog ingelogd, maar blijkbaar is mijn wachtwoord al gewijzigd. Het mailadres dat ik gebruikt heb bestaat niet eens meer. Dus ik denk, kom ik wijzig dat mailadres ff, heb ik het nieuwe wachtwoord nodig.
Dat is wel het minste. Het is vast veilig zo, maar ik vind het overkomen als een enorm impulsieve actie die nog veel gedoe gaat veroorzaken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Merkie het volgende:
Bij het uitlogschermpje mag wel even een duidelijke waarschuwing komen vind ik. Een heleboel mensen hebben geen geldig e-mailadres (meer) ingevuld.
Dat vind ik ook. Het is ook per direct ingevoerd. Denk dat Danny beter eerst de announcement had kunnen plaatsen om vervolgens 24 uur te wachten met het invoeren van de maatregel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is wel het minste. Het is vast veilig zo, maar ik vind het overkomen als een enorm impulsieve actie die nog veel gedoe gaat veroorzaken.
Tja, da's gewoon DOMquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef Merkie het volgende:
Een heleboel mensen hebben geen geldig e-mailadres (meer) ingevuld.
Had ze heel wat werk gescheeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het is ook per direct ingevoerd. Denk dat Danny beter eerst de announcement had kunnen plaatsen om vervolgens 24 uur te wachten met het invoeren van de maatregel.
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is wel het minste. Het is vast veilig zo, maar ik vind het overkomen als een enorm impulsieve actie die nog veel gedoe gaat veroorzaken.
Kurk_NAT?quote:
JA HE!! DAT DAT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:11 schreef Dibble het volgende:
schande dit!
Fok! is zo paranoide jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef kensei het volgende:
Ben je zo paranoïde dat je denkt dat die hacker jouw wachtwoord heeft
Ik snap wel dat Fok het doet hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
Fok! is zo paranoide ja
overigens ook een volslagen belachelijke actie ten opzichte naar je gebruikers toe. gebruikersvriendelijkheid staat niet bepaald hoog in het vaandel lijkt het...
ik snap ook wel waarom het gebeurd, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met de gang van zakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Fok het doet hoor. Als je een makkelijk password hebt kan deze vrij eenvoudig geraden worden. Er hoeft maar één gebruiker te zijn wiens account onrechtmatig toegeëigend wordt, en Fok is meteen de grote boosdoener.
Dat is op een paar details na de reden waarom ik niet meer onder dezelfde naam post als vroegerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben nog ingelogd, maar blijkbaar is mijn wachtwoord al gewijzigd. Het mailadres dat ik gebruikt heb bestaat niet eens meer. Dus ik denk, kom ik wijzig dat mailadres ff, heb ik het nieuwe wachtwoord nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |