quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:20 schreef Kally het volgende:Zo eindelijk bijgekomen van het weekend
Nu al?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:20 schreef Kally het volgende:Zo eindelijk bijgekomen van het weekend
Jou schuld, alcoholist jijquote:
Pffffffffffffffffffquote:
O ja was mijn schuldquote:
ghehehehe....ja ...vind ik ook...wanneer weer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja was mijn schuldnou ja een fles bacardi per persoon moet kunnen
Nou ik over 2 weken haha als jij in de zon ligt en wij dan over 4 whoehoequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehe....ja ...vind ik ook...wanneer weer?
4 hele lange wekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik over 2 weken haha als jij in de zon ligt en wij dan over 4 whoehoe
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
4 hele lange weken....dan maar de komende week ff gezellig feesten
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ik over 2 weken, birthday partyyyyyyyyyyyyyyyyyy whoehoehoehoe
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
...dat doen wij dan gewoon weer dunnetjes over
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ouder worden is gezond. Stel je voor dat je niet ouder werd
Hier? Ik ben hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef Marloesz het volgende:
Zijn er nog mensen hier?
want ik verveel me
Kokosnootje planten??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef Marloesz het volgende:
Zijn er nog mensen hier?
want ik verveel me
quote:
Ah, dan is er tenminste iemand die het voort zetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
...nee maar ik dacht ik zet voort wat jij begonnen was
...sporten
Je ben niet vaag hoorquote:...en dan iets heel leuks anders...althans ik hoop dat het leuk gaat worden....
gelukkig maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dan is er tenminste iemand die het voort zet
[..]
Je ben niet vaag hoor
Fietsen is gezond.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
ik moet zo op de fiets naar de sportschool....Be-lach-e-lijk.....omdat de weg is afgezet......dus ipv van 2 min doe ik er nu 7 over
ja gezond...dus ik ga gezond naar de sportschool om daar ook weer gezond te doen...damnnnn hoe gezondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Fietsen is gezond.
Zal er vanavond ook weer eens aan beginnen
Hoe moet dat straks ineens? Heeft je hotel ook een fitnessruimte?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja gezond...dus ik ga gezond naar de sportschool om daar ook weer gezond te doen...damnnnn hoe gezond
Heb morgen ook vrij..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:WEEKEND
![]()
En dinsdag pas weer beginnen, maandag naar de vuelta hier in Zutphen
Mis jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:WEEKEND
![]()
En dinsdag pas weer beginnen, maandag naar de vuelta hier in Zutphen
Ik jou ook wel hoor, maar tja uhhh het echte leven gaat ook door. Werk, vriendin, nog meer werk enzo, dus dat ....quote:
geen idee maar dan ga ik idd geval niet sporten hoor...lekker zonnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat straks ineens? Heeft je hotel ook een fitnessruimte?
Ben jij nog niet 'well done'?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee maar dan ga ik idd geval niet sporten hoor...lekker zonnen
Zo , leef je nog .......... ik heb al aan velen gevraagd of er iets aan de hand was met je , maar niemand reageerde, dus vandaar zelfs mijn privebericht voor je naar hyves toe ... sociale controle heet dat als iemand ineens van de aardbodem verdwijnt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef evaxsis het volgende:
Wat een gedoetje zeg ik kwam er bijna niet meer in![]()
Hallo FOK! hoe is het hier?
Ja ik leefquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef luciano het volgende:
[..]
Zo , leef je nog .......... ik heb al aan velen gevraagd of er iets aan de hand was met je , maar niemand reageerde, dus vandaar zelfs mijn privebericht voor je naar hyves toe ... sociale controle heet dat als iemand ineens van de aardbodem verdwijnt.
Nouja, vooruit dan maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik jullie nog, heb even een break genomen van internet, moet kunnen toch?
Ik ben nu bij mijn mams en dacht kom nog is even bij jullie kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, vooruit dan maar
En nu ben je weer terug, of kwam je gewoon ff binnenvallen?
Jij hebt je moeder met de buren gekoppeld?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn mams en dacht kom nog is even bij jullie kijken.
Misschien ik heb nog een paar seizoenen Lost te kijken en dat slokt ook mijn tijd op.
En daarbij het koppelen is gelukt van mijn moeder en de buren![]()
Die komt morgen ook weer mijn kant op
Neuh ik ben gekoppeld met een neef van mijn moeders buren, op de kinderverjaardag van zijn nichtje waar ik toevallig ook was:)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt je moeder met de buren gekoppeld?
Wist niet dat dat nog bestond, koppelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh ik ben gekoppeld met een neef van mijn moeders buren, op de kinderverjaardag van zijn nichtje waar ik toevallig ook was:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |