O.K Ik stel geen leeftijdsgrens, mogen ook vrouwlijke nerds zijn, leeftijd niet belangrijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil geen snotneuzen, ik wil vrouwen
ik wil.........oehhhhh...nou....het mogen mannen zijn...maar voor de liefhebbers vrouwen....en dan .....salsa...en en enenen.....damnnn ik ben toe aan vakantiequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil geen snotneuzen, ik wil vrouwen
Kijk, wij kunnen pratenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef Nizno het volgende:
ik wil ook geen snotneuzen..... leuke vrouwen vind ik idd een beter idee
Zijn er ook lekkere nerds?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O.K Ik stel geen leeftijdsgrens, mogen ook vrouwlijke nerds zijn, leeftijd niet belangrijk
Ik ook welquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil.........oehhhhh...nou....het mogen mannen zijn...maar voor de liefhebbers vrouwen....en dan .....salsa...en en enenen.....damnnn ik ben toe aan vakantie
ja he.....oehhhhh ik sta bijna te stuiteren....lekker op vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dat bijna laat maar weg , je stuitertquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he.....oehhhhh ik sta bijna te stuiteren....lekker op vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ze strooien niet met visitekaartjes, maar het zou toch best kunnen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel bewijs voor ik je plan mijn goedkeuring kan geven hoor
Ah, geen harde feiten dus?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze strooien niet met visitekaartjes, maar het zou toch best kunnen?
Helaas, maar als het geld oplevert hoop ik dat er aan me gedacht wordtquote:
Ciao D.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef D. het volgende:
Anyway, ik houd het voor gezien voor vandaag
Welterusten allen
Heren
Dames![]()
Figuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat zo? varen ze bij jou ook al voorbij?
Dat was dan je ene postquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef luciano het volgende:
Zijn mijn 2 weken radiostilte alweer voorbij zodat ik ook weer één post mag plaatsen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |