Pfff gek zeg dat jij dan 's avonds op die fiets moetquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, een gebruik ik door de week, de andere in het weekend en weer de andere voor plezierritjes tussendoor.
En nee, ik doe niet aan namen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Kally het volgende:
Whoehoeo nee ben niet vrolijk mis mijn dinnetje
Omdat ik auto's geen namen geef?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff gek zeg dat jij dan 's avonds op die fiets moet
quote:
Nee ik vind mezelf al lui met 1 auto, jij hebt er 3quote:
Ik rij er maar 1 tegelijk, net als jij, dus da's geen excuusquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik vind mezelf al lui met 1 auto, jij hebt er 3
Nou ik denk 30 kilo overgewicht, met al die schoenen die meemoestenquote:
Nee maar ik hoef niet op de fiets voor de kilo's ik weeg er maar 58quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik rij er maar 1 tegelijk, net als jij, dus da's geen excuus
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik denk 30 kilo overgewicht, met al die schoenen die meemoesten
ik weeg ook 58, alleen staan de cijfertjes verkeerd omquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef niet op de fiets voor de kilo's ik weeg er maar 58
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wordt weeer flink sporten als ze terug is
Maar dat is toch niet zwaar voor een manquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
ik weeg ook 58, alleen staan de cijfertjes verkeerd om
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zwaar voor een man
Nou ik kan het hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?
Daarbij kan 85 best zwaar zijn, als de man klein en smal is
en klein oke, maar als hij dan 85 kilo is, is hij denk ik niet smalquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?
Daarbij kan 85 best zwaar zijn, als de man klein en smal is
Ik wil mijn buikje even wat strakker trekken alvorens ik weer in de gewichten ga hangenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik kan het hebben, maar jij zei dat je moest afvallen maar goed ik mag niks zeggen erover, ik vergeet gerust de hele dag te eten dus ik heb geen commentaar op een ander
met smal doel ik op de bouw/schouders, niet op het formaat van zijn 'afdakje'quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
en klein oke, maar als hij dan 85 kilo is, is hij denk ik niet smal
Oooooooooo oefeningen doen hequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil mijn buikje even wat strakker trekken alvorens ik weer in de gewichten ga hangen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
met smal doel ik op de bouw/schouders, niet op het formaat van zijn 'afdakje'
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
ik hou van afdakjes daar hangt goed gereedschap onder zeggen ze
Ik zei afdakJE, niet een berg he,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
In de sauna valt altijd op dat hoe dikker de man, hoe minder er te vinden valt
Ik ga het eten eens klaarmakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei afdakJE, niet een berg he,maar ik ga de kinderen binnen halen en achter hun eten zetten en dan douchen en hop mama rust whoehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |