wat?quote:
Balen voor je. Ik zal eraan denken als ik omlaag ga daarquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Goofisch het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant is dat.
Stel je voor dat we in 2010 naar canada gaan om daar de rocky mountains onveilig te maken
Ja is goed doen we. Gaaf is dat. Veel beter als Oostenrijk en Frankrijk bij elkaar.
Nu het op boeken aankomt. Nee toch maar niet. Beetje duur.
Zit ik me al die tijd te verheugen om te bazen op de rocky mountains gaat het niet door![]()
Lijkt me zo werelds om met een heli ergens op de top van een berg gedropt te worden en er af te knalle!
Maar nee![]()
Klacht lijkt me duidelijk.
jawel. Nouja. hogere bergen en veulll beter om te deep snowen. Daarnaast zit je niet in zo,n klein hokkie gepropt om te slapen maar gewoon een raint hotel met onbijtservice enzo..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Veel beter dan Oostenrijk en Frankrijk bij elkaar?
Ga jij naar canadaquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
Balen voor je. Ik zal eraan denken als ik omlaag ga daar![]()
Veel plezierquote:
Dankje, en ja ik ga er snowboarden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wat doe je? snowboarden?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:43 schreef LangeJan het volgende:
Ha! Ik ga binnenkort naar Schoorl. Beat That!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
Canada.
Regel gewoon een half Canadeese chick waarvan de vader je reis en onderdak betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |