quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent meer geweldig omdat je het op gaat zoeken dan de manier waarop je het op gaat zoeken. Ik zoek het niet eens op. Jij doet daar wel de moeite voor. Dat je dan niet meteen bedenkt dat je het op een makkelijke manier kan doen, das wat anders. Maar dat maakt je in dat opzicht niet minder geweldig
Wat jij wilquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik word zelf alleen vaak moe van mezelf, dus zo geweldig vind ik me niet...
ja, maar het is natuurlijk eigenlijk compleet nutteloos om het op te zoeken... en ik ben in staat om zoiets op te zoeken terwijl ik eigenlijk al ergens heen moet, zodat ik te laat kom...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik vind je wel "leuk" door dat je dat op zoekt...
Het maakt je wel anders dan zoveel anderen (zoals ik). Die gewoon te lui zijn het op te zoeken en dan zeggen o komt wel, of anders laat maar ik geef hem/haar wel gewoon gelijk. Dat wat je anders maakt, maakt je op dat moment ook weer leuk (vind ik tenminste)...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar het is natuurlijk eigenlijk compleet nutteloos om het op te zoeken... en ik ben in staat om zoiets op te zoeken terwijl ik eigenlijk al ergens heen moet, zodat ik te laat kom...
daar heb je ook wel gelijk in... maar na een tijdje ga je je er wel aan ergeren hoor...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het maakt je wel anders dan zoveel anderen (zoals ik). Die gewoon te lui zijn het op te zoeken en dan zeggen o komt wel, of anders laat maar ik geef hem/haar wel gewoon gelijk. Dat wat je anders maakt, maakt je op dat moment ook weer leuk (vind ik tenminste)...
Als je je aan je zelf gaat ergeren is het mis ja. Gelukkig zijn er niet zoveel puntjes waar ik me aan erger bij me zelf (hehehquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar heb je ook wel gelijk in... maar na een tijdje ga je je er wel aan ergeren hoor...
Ik ook als ik heel eerlijk ben tegen me zelf, maar ik verkap het liever. Kan ik ze 1 per keer proberen te veranderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
hahahahah, ik wel...aan mezelf dan...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook als ik heel eerlijk ben tegen me zelf, maar ik verkap het liever. Kan ik ze 1 per keer proberen te veranderen![]()
klopt, maar jij ook. Zie, weer een pluspunt aan je zelfquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je hebt in elk geval wel zelfkennis...
pas maar op, straks word ik nog arrogant...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar jij ook. Zie, weer een pluspunt aan je zelf
Hahaha, dan "dump" ik je meteen weer... Als ik ergens niet tegen kan, is het arrogante mensen. (Ok, af en toe arrogant over komen moet natuurlijk kunnen. Maar echt arrogante mensen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas maar op, straks word ik nog arrogant...
Ik heb ook nergens gezegd dat je arrogant bent en je daarmee gefelciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef tombolafan het volgende:
das ook niet aardig... eerst mensen zoveel complimenten geven dat ze arrogant worden, en ze dan dumpen...![]()
![]()
![]()
He bah... je bent arrogantquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:52 schreef tombolafan het volgende:
dat is dan weer mijn zelfkennis he...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
He bah... je bent arrogant. Dan moet ik je nou dus "dumpen"
Niet huilenquote:
ik ben een vrouw he...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet huilen. Wil je niet dumpen...
Als je nou wat minder arrogant doet, is er niks aan de hand
Zijn vrouwen altijd arrogant dan? Of bedoel je dat ik beter me best moet doen?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn vrouwen altijd arrogant dan? Of bedoel je dat ik beter me best moet doen?
Nou wat betekend die smiley? Daar snap ik als man zijnde natuurlijk niks vanquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wat betekend die smiley? Daar snap ik als man zijnde natuurlijk niks van
Nou, kom op met die uitlegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |