Niet te lang he, anders ben ik alweer vergeten waar ik je voor moet bedankenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeh, daar ga ik over nadenken!
dat onthoud ik wel hoor!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet te lang he, anders ben ik alweer vergeten waar ik je voor moet bedanken
Jij onthoudt te veelquote:
dan quote ik m alvast, kan je hem niet meer verwijderen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Hoe kan ik je bedanken
Als je nou alleen dat eerste deel had geqoute.. dat had ik toch niet willen verwijderen... je bent gewoon geweldig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan quote ik m alvast, kan je hem niet meer verwijderen...
Ach, af en toe een beetje overdrijven moet kunnen tochquote:
af en toe is het niet erg nee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, af en toe een beetje overdrijven moet kunnen toch
Ik doe niks anders, maar hey. Niet iedereen is zo geweldig als jij bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
af en toe is het niet erg nee...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe niks anders, maar hey. Niet iedereen is zo geweldig als jij bent
Ik zou het niet weten. Ze zijn er al de hele week niet volgens mij. Ik dacht bij A dat er misschien iets met dat zusje van die vriend gebeurd zou zijn. Dat ie daarom niet online is. Maar ja, dat verklaart het natuurlijk voor de rest niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg, waar is iedereen??? Patch, Mr_anonimous, Fluffy_Augurk???? Straks zitten wij maar met zijn tweetjes op de meet...
op zich niet erg, maar ik zou het wel jammer vinden om de rest niet te zien...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ze zijn er al de hele week niet volgens mij. Ik dacht bij A dat er misschien iets met dat zusje van die vriend gebeurd zou zijn. Dat ie daarom niet online is. Maar ja, dat verklaart het natuurlijk voor de rest niet.
En vind je het zo erg dan om met mij alleen te meeten
Was ook maar een grapje. Maar ja ehh.. nee ik weet ook niet waar de rest is. Heb fluffy van de week nog wel in het trivia topic zien posten. Maar van Patch en Andy heb ik niet veel gezien....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich niet erg, maar ik zou het wel jammer vinden om de rest niet te zien...
patch vandaag nog in trivia zie ik net. andy???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje. Maar ja ehh.. nee ik weet ook niet waar de rest is. Heb fluffy van de week nog wel in het trivia topic zien posten. Maar van Patch en Andy heb ik niet veel gezien....
Ja patch heb ik vandaag ook 1 of 2 postjes van gezien. En van fluffy dus ook. Maar Andy is al een paar dagen niet aktief geweest hier of in het trivia...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
patch vandaag nog in trivia zie ik net. andy???
ja, dat zou wel eens kunnen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja patch heb ik vandaag ook 1 of 2 postjes van gezien. En van fluffy dus ook. Maar Andy is al een paar dagen niet aktief geweest hier of in het trivia...
Daarom dacht ik daar al het ergste...
Ik hoop het niet, ook al zit het er wel aan te komen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat zou wel eens kunnen...
sorry, was even bezig met opruimen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, over naar iets leukers.
Vertel es iets over jezelf, wat voor hobby's heb je? (moet toch wat verzinnen...)
Van wie wel, maar dat hoort er bij als je een eigen huisje hebt. (nee heb ik nog niet, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry, was even bezig met opruimen...(dat is geen hobby van me dus...
)
ja hallo, opruimen is niet leuk idd maar nu is het niet eens mijn eigen troep... heb opgepast en blijf vanavond ook nog en dan ruim ik altijd het huis wel op voordat de ouders thuiskomen... Hobby's? ach, niet veel bijzonders eigenlijk... lezen, wii'en (mariokart!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van wie wel, maar dat hoort er bij als je een eigen huisje hebt. (nee heb ik nog niet, maar toch. Ik wil ook het huis uit...
)
Maar wat zijn dan wel je hobby's?![]()
Ik zal maar beginnen, heb een beetje standaard hobby's. Films kijken (en verzamelen), muziek luisteren, fietsen, (computer)spelletjes spelen... dat was het zo'n beetje...
en met de band mee gaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, opruimen is niet leuk idd maar nu is het niet eens mijn eigen troep... heb opgepast en blijf vanavond ook nog en dan ruim ik altijd het huis wel op voordat de ouders thuiskomen... Hobby's? ach, niet veel bijzonders eigenlijk... lezen, wii'en (mariokart!!!), ds'en...
ja... goed onthouden!quote:
Ik onthoudt ook wel wat dingen. Misschien niet altijd genoeg, maar ik onthoudt wel dingetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |