Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...quote:
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtje. Maar als ik de jouwe mag lenen ga ik er niet mee gooien
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...
wat moet je dan met een nepstuurtje???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk niet
PM is onderweg
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat moet je dan met een nepstuurtje???
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...
Nou en, het gaat toch om de lol? En ik ga echt wel me best doen om van je te winnen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!
ik vond hem te moeilijk, maar ik ben niet echt een maatstaf...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
Als mn vraag te moeilijk is moeten jullie het zeggen hoor
Niemand heeft ook maar 1 gok gewaagd
Aan de koffie. proostquote:
mmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aan de koffie. proost
Hey, jij hebt niet toevallig verstand van computers of wel?
Je hebt een veel te goed geheugen jij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmm
het meest bij mij thuis maar dat zegt niks... jij was toch diegene die laats de pc's van vader, moeder, vriendin van vader etc. ging maken???
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt een veel te goed geheugen jij!
Het programma waar ik alles mee download werkt niet meer. Na een paar tellen stopt het ermeequote:
hier, ik denk er over na en het werkt al...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Vreemd, lijkt of het aan die 1'ne cd komt die ik wilde downloaden... Nou lijkt het normaal te werken...
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier, ik denk er over na en het werkt al...
eeeeeeeeeeh, daar ga ik over nadenken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Hoe kan ik je bedanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |