Ik ben er niet bijster kapot van..... Nederlandse comedyseries zijn sowieso erg slecht.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind em ook grappig![]()
Maar zo slecht is die serie toch niet? Of kijk ik toevallig ook alleen als de hoogtepunten op tv komen
Ga weg man !quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind em ook grappig![]()
Maar zo slecht is die serie toch niet? Of kijk ik toevallig ook alleen als de hoogtepunten op tv komen
nee joh....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben er niet bijster kapot van..... Nederlandse comedyseries zijn sowieso erg slecht.....
Allstars :| ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ga weg man !
Dit is verreweg de allerslechtste Nederlandse serie ooit![]()
Ik geef elke NL serie een kans, maar deze is wel heel erg slecht.
Ik ben wel benieuwd naar een tournament van NL series.
Ideetje voor de tournament-organisatie?
Dan moet "Allstars" toch echt wel winnen....
Er zijn inderdaad wel leuke uitschieters.... Evelien was erg leuk en het door jou genoemde All Stars idd. maar daar staan Hij en Julia, Bergen Binnen, De Sylvia Millecam Show en Toen was geluk nog heel gewoon weer tegenover.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh....
niet 'sowieso', ben ik niet met je eens.
Wel dat 98% slecht is
Veerequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allstars :| ...
Mijn god, k*tserie...
Oppassen! moet winnen![]()
Weet u wel wie ik ben. Ik ben de oud burgermeester van het mooie dorp je ... (sh*t... te lang geleden....)
Kees en co was leuk, Samsam was leuk Oppassen! was erg leuk en kinderen geen bezwaar vind ik ook wel redelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef Patch het volgende:
Seth & Fiona Ken ik niet...
Allstars Vond ik echt zo slecht...
Vrienden voor het Leven, had zijn momenten klopt![]()
Laat maar zitten, had zijn momenten Ken ik niet...
Zonnetje in Huis, had zijn momenten Slecht
De vroegere Zeg 'ns Aa, had zijn momenten.. Yep die vond ik ook wel leuk...
Maar inderdaad; kees en co, samsam, oppassen, nieuwe zeg eens aaa, kinderen geen bezwaar et cetera![]()
Vallen de series van Jiskefet ook hieronder trouwens?
En dat zijn dus meestal Harm Edens en Ger Apeldoorn.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Mike het volgende:
Het is inderdaad vaak heel slecht. Maar waar er in Amerika rustig 20 schrijvers aan een serie werken, zijn het er in Nederland altijd maar een of twee.
Allstars voldoet aan alle standaarden van een goede sitcom, da's mijn mening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allstars :| ...
Mijn god, k*tserie...
Oppassen! moet winnen![]()
Weet u wel wie ik ben. Ik ben de oud burgermeester van het mooie dorp je ... (sh*t... te lang geleden....)
Flauw van je hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Patch het volgende:
ik ga 19 september niet naast dyonvbaal zitten....
Wie of wat is Evelien?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben zo te merken de enige man in NL die Evelien heel leuk vond.....
Een serie met Kim van Kooten en Peter Blok over een yuppendame en haar sullige man naar de columns van Martin Bril.quote:
Ok, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een serie met Kim van Kooten en Peter Blok over een yuppendame en haar sullige man naar de columns van Martin Bril.
Het is ook meer een vrouwenserie geloof ik....quote:
Are you in touch with your feminen side? (ok, dat is echt slecht gespeldquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is ook meer een vrouwenserie geloof ik....
Nee, meer dat de dinsdag de enige avond doordeweeks was dat ik niet iets had en mijn ex ook niet en dat we dan s'avonds gezellig samen tv keken. Toevallig was dat dan wel vrouwenavond op Net 5quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Are you in touch with your feminen side? (ok, dat is echt slecht gespeldmaar toch)
Net 5, het minst gebruikte tv kanaal op mijn tv... samen met RTL 8...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, meer dat de dinsdag de enige avond doordeweeks was dat ik niet iets had en mijn ex ook niet en dat we dan s'avonds gezellig samen tv keken. Toevallig was dat dan wel vrouwenavond op Net 5
Je kijkt dus geen Lost of Cold Case?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net 5, het minst gebruikte tv kanaal op mijn tv... samen met RTL 8...
kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen Lost of Cold Case?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |