Ik voel met je meequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou dat ik met vakantie kon....misschien in de winterstop......
Ruilen? Ik jouw huisje, jij mijn vakantiequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Had een weekje vakantie, gaan we verhuizen.. heeft niet echt voor rust gezorgd. Ben toe aan vakantie!
Tja, je had meegemogenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:55 schreef tombolafan het volgende:
ja ja, wrijf er maar in dat je naar NY gaat...
en de vriending? gaat die op vakantie of blijft die in het huisje???quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ruilen? Ik jouw huisje, jij mijn vakantie
Hey hallo, de ruil is zijn huisje voor mijn vakantie hequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en de vriending? gaat die op vakantie of blijft die in het huisje???
sorry... ik dacht alleen tja, je had het een paar topics geleden erover dat je wel weer eens naast iemand zou willen slapen, dus dat is dan ook geregeld!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey hallo, de ruil is zijn huisje voor mijn vakantie he1 ik hoef zijn vriending niet en 2 hij krijgt het huisje niet terug na die 2 weken
Ik probeer liever iemand anders naast me te krijgen danquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry... ik dacht alleen tja, je had het een paar topics geleden erover dat je wel weer eens naast iemand zou willen slapen, dus dat is dan ook geregeld!
Ik ben altijd van de simpele oplossingen (hoe fluffy&vriendin er over denken boeit me dan weer niet)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik probeer liever iemand anders naast me te krijgen dan![]()
Maar clever gedacht van je
hahahquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben altijd van de simpele oplossingen (hoe fluffy&vriendin er over denken boeit me dan weer niet)
Fluffy??? Oehoe!!!! kom eens roddelen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahahdas jouw probleem niet. En wie weet zijn ze wel zo op en.. (niet dat ik er op zit te wachten
maar toch )
Zou die zijn radar weer aan hebben staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fluffy??? Oehoe!!!! kom eens roddelen?
Ach, ook zijn radar kan een dagje niet goed werkenquote:
Hey hey, ik wil je vriending niet, dat was Tombo's voorstel...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik dacht het even niet he. Ik deel mijn vriendin niet![]()
En veel te blij met het huis om hem op te geven voor 2 weken New York.
Hoewel, zijn we wel van die torenhoge huur af
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik dacht het even niet he. Ik deel mijn vriendin niet![]()
En veel te blij met het huis om hem op te geven voor 2 weken New York.
Hoewel, zijn we wel van die torenhoge huur af
Alleen daarom al moet hij wel mee. Hij zou het ons daar vertellen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
toch aan dus!
Ga je nou mee de 19e? ik sterf van nieuwsgierigheid nav je trip naar antwerpen...
Ik ben eigenlijk ook wel toe aan vakantie maar dat zit er niet in..... Ik zou deze zomer voor old times sake naar Ibiza gaan met maats maar omdat ik werkeloos werd is dat niet doorgegaan..... Gelukkig achteraf....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Had een weekje vakantie, gaan we verhuizen.. heeft niet echt voor rust gezorgd. Ben toe aan vakantie!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Mike het volgende:
Een mevrouw van de VARA belde me net met een aanbod om Vara-lid te worden. Je kon dan als cadeau oa. kiezen voor een DVD met de hoogtepunten uit 'Kinderen Geen Bezwaar'. Ik zei tegen d'r dat dat vast een hele korte DVD was dan, maar ze snapte het niet.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Mike het volgende:
Een mevrouw van de VARA belde me net met een aanbod om Vara-lid te worden. Je kon dan als cadeau oa. kiezen voor een DVD met de hoogtepunten uit 'Kinderen Geen Bezwaar'. Ik zei tegen d'r dat dat vast een hele korte DVD was dan, maar ze snapte het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |