SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:45 schreef speknek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:45 schreef speknek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
SPOILER: plaatje voor als je er geen klote van snapt, alleen kijken als je de film al gezien hebt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het een stuk duidelijker
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Tof, maar niet op te lossenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef Jeeh het volgende:
[ afbeelding ]
In een wilde bui getekend.
En hopelijk vanavond er weer heen. Heel benieuwd hoe hij een 2e keer is.
Idd, erg kut.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Arcee het volgende:
In een andere lay-out is dat plaatje trouwens gewoon te zien...
Zo was het ook niet helemaal bedoelt. Wat je nu ziet van het doolhof is de 'omgekeerde' versie. Eigenlijk loopt er een zwart raamwerk omheen en zijn de rode delen dan gewoon wit (dan klopt hij wel)quote:
Kruisjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef Jeeh het volgende:
[ afbeelding ]
In een wilde bui getekend.
En hopelijk vanavond er weer heen. Heel benieuwd hoe hij een 2e keer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Orbeatle het volgende:
Gisteren gezien, geweldige film!
Maar, wat ik niet goed begrijpHaha, dat viel mij inderdaad ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar was niet bedoeld als 'doe maar een stapje deze kant op', neem ik aan![]()
Nee preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, dat viel mij inderdaad ook op
Maar was niet bedoeld als 'doe maar een stapje deze kant op', neem ik aan
Mij viel het ook even op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee precies. Erg vreemde scene vond ik dat...
Nee, het voegt zelfs wat toe aan het verhaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:51 schreef huhggh het volgende:
[..]
Mij viel het ook even op.
Maar al die dingen storen niet en leiden ook niet af van het verhaal.
Nee schat nu even nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, dat viel mij inderdaad ook op
Maar was niet bedoeld als 'doe maar een stapje deze kant op', neem ik aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
[spoiler=plaatje voor als je er geen klote van snapt, alleen kijken als je de film al gezien hebt.]http://i29.tinypic.com/dqlt3p.jpg[/url][/spoiler]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik ga 'm vanavond eens in Antwerpen bekijken, ben benieuwd.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_![]()
Voor diegene die de film al hebben gezien is hier een site die de meest waarschijnlijke interpretatie uitlegt van de film. http://www.chud.com/articles/articles/24477/1/NEVER-WAKE-UP-THE-MEANING-AND-SECRET-OF-INCEPTION/Page1.htm
Nu ik die site heb gelezen vind ik het egt een nog betere film, wat een fantastisch verhaal is het eigenlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: