En dan een vergelijking maken met half 10quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:59 schreef Regenbui het volgende:
Iedereen zei dat de film moeilijk te begrijpen was vanwege de verschillende lagen, maar hier is mijn idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Skull-splitter op 23-07-2010 09:21:04 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef FireFox1 het volgende:
Is dit een film om mijn date naar mee te nemen?
Wil er morgen met haar heen namelijk
Duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan een vergelijking maken met half 10Lees nog eens zou ik zeggen
En dan blijkt er in het hele topic maar 1 te zijn die er nagenoeg dezelfde lezing als mij op nahoudt:
[..]Ik zeg helemaal niks over verschillende lezingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten schijnen de film nog ingewikkeld te vinden, terwijl ik 'm gewoon kon volgen van begin tot einde.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
Ze is wel in een voor een mindfuckquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen als je van diepzinnige gesprekken achteraf houdt, mijn vriendin vond hem iig geweldig.
Das dus de eerste laag, of terug tot laag 0 in mijn lezing.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef huhggh het volgende:
De meesten schijnen de film nog ingewikkeld te vinden, terwijl ik 'm gewoon kon volgen van begin tot einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef Skull-splitter het volgende:kleine correctie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:44 schreef Dosadi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kleine correctie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je kan het topic ook gewoon in zijn geheel vermijden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef HeulMacho het volgende:
Must. Not. Read. Spoilers!
Beste remedie is gewoon naar de film gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:41 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je kan het topic ook gewoon in zijn geheel vermijden.
Moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij.
Ja, dit weekend!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beste remedie is gewoon naar de film gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige jammere aan het laatste shot vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef speknek het volgende:
Wat mij overigens de hele film verbaasde, maar misschien heb ik het gemist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige jammere aan het laatste shot vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: plaatje voor als je er geen klote van snapt, alleen kijken als je de film al gezien hebt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door pfefferkatze op 23-07-2010 16:44:37 ]![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
SPOILER: plaatje voor als je er geen klote van snapt, alleen kijken als je de film al gezien hebt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef speknek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: