Ik kan me nog van vroegah (toen ik bij m'n ouders woonde die lid waren van de NRC) herinneren dat je scores van de NRC altijd om moest draaien; er zaten toen nogal snobs die goede films expres leken af te kraken en bagger de hemel inprezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef RacerDKB het volgende:
NRC geeft Toy Story 3 een 5/5 en Avatar een 4/5 maar Inception krijg een 3/5Wat een prutrecensist dan.
Nee, het was op zich wel overkomelijk, en zo nu en dan leek het weer goed te zijn (en sowieso na de pauze), maar het was wel gepruts (en ik heb het vaker bij die bioscoop gehad)quote:
quote:
Director:Christopher Nolanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
Deze film was echt fucking mind cracking.
halverwege de film zat ik te denken; degene die dit verhaal heeft verzonnen en zo in beeld brengt moet echt een masterbrein hebben of knetter lunatic zijn
een film om niet snel te vergeten en zeker nog eens te bekijken![]()
9/10![]()
Ik moest ook met de metro naar huis omdat een of andere debiel zijn fiets aan mijn fiets had vastgemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohmygod wat een film
Nu maar eens in de metro naar huis
Wow, dan lijken het er meer dan het zijn. Nolan zei in Empire al dat hij graag zoveel mogelijk echt deed, zonder effecten. Dan heeft ie dat wel heel erg waar gemaaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik kon ook amper kaarten bestellen gisterenFaalsite, uiteindelijk wel gelukt.
[..]
[..]
Vond het verhaal van Inception toch echt een stuk beter dan dat van Minority Report.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook, behoorlijk zelfs. De film bevatte voor mij geen wow-moment zoals The Matrix of een intrigerend verhaal zoals Minority Report.
Er zat wel een aantal leuke visuele effecten in (hotelscène!), maar ik voelde me redelijk op afstand van de film.
Ik vond 'm wel beter dan The Dark Knight, trouwens. Dat vond ik helemaal een dat-hebben-we-allemaal-wel-eens-eerder-gezien-film. Inception had wel een aantal leuke vondsten.
Indeed, hier zit episch herkenbaar denkwerk in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom nooit in FILM, maar dit moet ik delen.
Sowieso een 10/10. Voorheen stond Sin City bij mij op #1, maar deze stoot SC van de troon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een film![]()
4 lagen zijn prima uitgewerkt, en dus ook prima te volgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef huhggh het volgende:
Ook afgelopen avond gezien.
De beste film sinds jaren inderdaad. Ectht een conceptuele fuilm te noemen, en die zijn er maar weinig.
Ik begrijp alleen niet dat velen er blijkbaar moeite mee hebben om het verhaal te begrijpen.
Nu weet ik niet of ik nou zo slim ben of de rest....
Maar kon het verhaal, mits je uiteraard wel gewoon oplet natuurlijk, gewoon volgen.
Zo is de "scene" met de witte bus zeer innovatief, iets wat ik nog nergens eerder was tegengekomen.
Het einde is gewoon een leuke teaser.
Muziek: ook perfect en draagt er ook toe bij dat je goed in de film kan zitten.
Bijna leeg?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Skull-splitter het volgende:
NRC is vergeten dat het een heist film is (en heeft de dubbele bodem gemist, maar ik ga nu eerst het topic doorlezen of de rest hem ook gemist heeft ondanks de ENORME hint)
Gisteren geweest, bijna leeg om 1530
Lekkere plaatsen, geluid stond NET iets te hard voor mijn smaak, maar de film zelf: fenomenaal. En deze man wil een Bond film doen? Mijn zegen heeft ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |