Ik ben nu langer dan een jaar samen met mijn vriend. Ik was altijd heel blij met hem, hij had altijd tijd voor me, ik was zijn prinsesje.
De laatste tijd echter, is de situatie compleet veranderd. Ik herken mijn vriend haast niet terug, zijn gedrag is onacceptabel, ik pik het gewoon niet langer.
Nu vragen jullie je natuurlijk af wat er dan gaande is wat mij tot dergelijke uitspraken drijft.
Wij hebben aan een tv-programma deelgenomen, waarin wij als stel een baby, tiener en bejaarde kregen te verzorgen, dit alles om te testen of wij klaar zijn de zware taak van ouder te kunnen vervullen.
Gerrit* besteedde in dit programma veel tijd aan de baby die wij kregen te verzorgen. Hij speelde en verzorgde de baby alsof het zijn eigen kind is. Nu vind ik dit al vrij onbeschoft gedrag, ik ben er ook nog! Ik heb ook aandacht nodig, ik moet ook wennen aan een nieuwe omgeving, maar nee hij houdt zich bezig met de baby. Wie heeft er nu meer aandacht nodig; een menselijk schepsel van onder de één dat zichzelf niet kan onderhouden of een volwassen vrouw die zichzelf wel kan verzorgen? Het antwoord lijkt mij duidelijk, de tweede natuurlijk. Je snapt mijn woede jegens Gerrit na deze actie.
Tot overmaat van ramp is het blijkbaar vreemd om je 's ochtends eerst grondig te reinigen en op te maken alvorens je de baby gaat wakker maken en eten gaat geven. Ik moet er toch verzorgd uitzien, wat zal de baby anders niet denken.
Dat je aan een dergelijk programma meedoet betekent natuurlijk niet dat je jezelf moet wegcijferen in het belang van het kind, een baby kan best even wachten en wat voor zichzelf gaan doen.
Nu kregen we hierna een tiener te verzorgen; een fris, blond 12-jarig meisje, het type hockey-meisje. Vanaf het eerste moment merkte ik al dat Gerrit een ongezonde interesse in haar toonde. Ik wilde met haar gaan afwassen, we zaten toen op een camping ter extra informatie, maar Gerrit wilde opeens ook mee gaan afwassen. Ik vroeg hem naar zijn beweegredenen; hij wilde helpen.

Deze druppel deed de emmer andermaal overlopen. "Je wil gewoon met haar alleen zijn he?!", beet ik hem toe. Ik ben boos weggelopen en heb hen twee samen laten afwassen, ik kon nog net zien dat hij naar haar derrière zat te kijken. Toen de twee tortelduifjes terugkwamen heb ik het hele voorval geemotioneerd met Gerrit besproken. Hij zei zich van geen kwaad bewust te zijn en enkel zijn hulp te hebben willen aanbieden. "Waarom keek je dan naar haar kont?" zei ik furieus. Hij reageerde enigszins laconiek, hij was toch zeker geen pedofiel. Welke verklaring is nu logischer: Gerrit voelt zich seksueel aangetrokken tot jonge meisjes en gebruikt mij als dekmantel om zo met dit programma mee te kunnen doen en zijn seksuele lusten te kunnen botvieren op blonde 12-jarige meisjes
of het meisje liep toevallig voor hem, en gezien het feit dat je je ogen niet sluit als je loopt keek hij richting haar lichaam, waar ik uit concludeerde dat hij naar haar kont keek, wat dus kennelijk niet waarheidsgetrouw is? Nou de eerste verklaring lijkt mij toch duidelijk overeen te komen met de werkelijkheid.
De opbloeiende liefde tussen hen twee kwam mooi tot uitdrukking toen we "als gezin" een ijsje gingen halen. Ik moest genoegen nemen met een goedkoop ijsje terwijl madame een duur ijsje kreeg. Hij houdt gewoon niet meer van me.
Na deze gebeurtenissen weet ik niet of onze relatie nog de moeite waard is, ik voel me verwaarloosd en gebruikt.
Klacht: vriend houdt van jonge meisjes en geeft kinderen de aandacht die ze nodig hebben.
* Deze naam is fictief wegens privacy-overwegingen.[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 24-08-2009 18:30:13 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.