koffie was er vanochtend om 6.15 uur toen ik naast het bed stondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen koffie vandaag Stroek![]()
Ok maar wel een goedemorgen, ik haal zelf wel even koffie![]()
![]()
![]()
Wow!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is wel de zolder, dus het zal wel pleuriswarm worden in de zomer.
vakantie gebruikt om goed na te denken en knopen te hakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..
o.a. terug gaan naar mijn geliefde Amsterdam.
Zet Xiance weer overeind en bindt hem vast aan een paaltje zodat hij bij tegenwind toch overeind blijft staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Xiance het volgende:
balans is goed in elke situatie
ik ben momenteel de balans even kwijt!
* Xiance valt om
Dat is in mijn huidige appartement ook zo, dus ik ben het wel gewend.quote:
Nice, koop je het, dan ga ik er wel wonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..
o.a. terug gaan naar mijn geliefde Amsterdam.
Is het plafond daar hoger dan op lagere verdiepingen ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Airco is niet zo duur toch in de aanschaf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
kan toch prima met 2 slaapkamersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nice, koop je het, dan ga ik er wel wonen
Goed punt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan toch prima met 2 slaapkamers
Ik kan er zelf niet tegen, maar da's voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is in mijn huidige appartement ook zo, dus ik ben het wel gewend.
Ik kom wel een x logerenquote:
hmz.. ik denk dat t wel prijzig is hoor..quote:
altijd gezellig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom wel een x logeren
Welke wijk is 't?
Centrum, vlak bij Artis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom wel een x logeren
Welke wijk is 't?
doe maar het dubbelequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. ik denk dat t wel prijzig is hoor..
wellicht 300 kale huur?
aan de andere kant.. met zn tweeen.. ik denk dat we 200,- allinc betalen
jij mag de grootste kamer hebben, ik wil gewoon in amsterdam wonen
Perfect....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Centrum, vlak bij Artis.
uhhhmmm.. kom jij ons dan snachts opwarmen?quote:
Yuri!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |