Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dan schijnen sommigen te vergeten dat er ook werelden daarbuiten zijn
Ik snap sowieso net dat je ooit bent opgehouden met dat te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.
je ex is vreemd geweest met MisterO ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank aan MrO heb ik inmiddels weer door dat de wereld erbuiten ook erg fijn kan zijn.
Noem het een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap sowieso net dat je ooit bent opgehouden met dat te denken.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
je ex is vreemd geweest met MisterO ?
nouja, het had gekund!quote:
Flinke vlaag danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem het een vlaag van verstandsverbijstering.
Dat zou een soap maken zeg!quote:
en toch zaten die in het verleden wel eens verdekt frontrow opgesteld bij dat wat men een meet pleegt te noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stuart.Alan.Jones zat ook jaren in een resort die ze in de volksmond ook wel relatie noemen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlaag van bijna 6 jaar.
Die ellende heb ik nooit gekend, maar het zorgt er tevens voor da ik nog steeds single ben, alle jongens die ik leuk vind zijn op de een of andere manier van die klevers, en daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik snap dat aandacht verdeeld moet worden en dat zeker in ht begin de weegschaal uitslaat naar een nieuwe liefde, maar mensen die zich "opsluiten" in een relatie en vrienden en de wereld laten gaan.... tja.Ik snap het zelf niet zo goed. Plus dat het de wereld ook moeilijker maakt als idd die relatie stopt, want dan hb je alles verwaarloosd en laten gaan.
Time to get back into that world baby
geen koffie vandaag Stroekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch zaten die in het verleden wel eens verdekt frontrow opgesteld bij dat wat men een meet pleegt te noemen
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik snap dat aandacht verdeeld moet worden en dat zeker in ht begin de weegschaal uitslaat naar een nieuwe liefde, maar mensen die zich "opsluiten" in een relatie en vrienden en de wereld laten gaan.... tja.Ik snap het zelf niet zo goed. Plus dat het de wereld ook moeilijker maakt als idd die relatie stopt, want dan hb je alles verwaarloosd en laten gaan.
Time to get back into that world baby
Ik zeg biefstuk bij Loetje!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik terug en heb ook meteen een aantal belangrijke beslissingen genomen..
o.a. terug gaan naar mijn geliefde Amsterdam.
Ik wil dan in een andere wijk gaan wonen. Dit loft heb ik op het oog.quote:
Wow!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil dan in een andere wijk gaan wonen. Dit loft heb ik op het oog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel de zolder, dus het zal wel pleuriswarm worden in de zomer.quote:
laten we gewoon door blijven drinken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het vallen...
Het afkicken valt me om de een of andere reden veel zwaarder dit jaar en de regen buiten helpt niet echt.
en fijn voor jullie dat hij nu een stuk dichter in de buurt isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |