Nee. Het ging uit. En daarom moesten ze wat anders hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
[..]
het zijn ook gelijk geen vrienden meer
Ts kan geen Nederlands meer. :$quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
[..]
het zijn ook gelijk geen vrienden meer
Mja, ik weet niet precies hoe dat nu zit. Maar als je je inschrijft om te huren, kan dat echt wel jaren duren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En sinds wanneer is het normaal om 6 maanden op een huis te moeten wachten?. Als dat nog geen zieke huizenmarkt is, snap ik niet wat je dan wel verwacht van een markt.
Ik had er 2 jaar voor moeten wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En sinds wanneer is het normaal om 6 maanden op een huis te moeten wachten?. Als dat nog geen zieke huizenmarkt is, snap ik niet wat je dan wel verwacht van een markt.
Gescheiden was het niet. Vriend was 18 en vriendin 20.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef leetzors het volgende:
KO-PEN
en moeilijk he, om gescheiden te typen ipv prive redenen.
Inderdaad, je huillie komt hier goed tot zijn recht!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gescheiden was het niet. Vriend was 18 en vriendin 20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |