Wij hadden precies hetzelfde, 's nachts sliep ze wél goed! Osteopaat heb ik ook overwogen maar dat was toen ik net nutriton ging gebruiken en dat werkte heel goed. Succes nogmaalsquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:25 schreef TheFrankey het volgende:
tnx voor de reacties
@_Ingrid_ Huilde Tyler ook veel? Je hebt nml ook kindjes die er ver weinig last van hebben
@geppie ja het is wel eens frustrerend. Hij word er zo onrustig van. Snachts gaat slapen wonderwel goed (afkloppen). We gaan woensdag ook weer terug naar de osteopaat.
Bedankt. Nutriton werkt voor ons niet echt. Hij gaat daardoor minder eten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef geppie het volgende:
[..]
Wij hadden precies hetzelfde, 's nachts sliep ze wél goed! Osteopaat heb ik ook overwogen maar dat was toen ik net nutriton ging gebruiken en dat werkte heel goed. Succes nogmaals
Wij hebben ook Omneo (dat is al dikker inderdaad) vandaar dat wij er stukken minder indoen dan dat er op het pak staat. Kinderarts zei altijd "Nutriton is net beton" en vond de voorgeschreven hoeveelheid ook belachelijk veel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Bedankt. Nutriton werkt voor ons niet echt. Hij gaat daardoor minder eten.
Wij deden 2 schepjes bij 165 voeding, wel omneo trouwens. Dat is al iets dikker dan normaal. Misschien is het verstandig om toch een beetje meer in te dikken, desnoods beginnen met 1 schepje
Bedje staat niet schuin omdat hij snachts wel slaapt, gewoon plat dus. Overdag en begin van de avond wil hij vast niet in bed liggen en hebben we hem in de box liggen. De box is wel verhoogd dus hij zit dan lekker en wil savonds wel eens wegdommelen dan. (sinds we hem rechtop doen)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef geppie het volgende:
[..]
Wij hebben ook Omneo (dat is al dikker inderdaad) vandaar dat wij er stukken minder indoen dan dat er op het pak staat. Kinderarts zei altijd "Nutriton is net beton" en vond de voorgeschreven hoeveelheid ook belachelijk veel.
Misschien kan je idd één schepje proberen, baat het niet dan schaadt het niet. En misschien een prettig vooruitzicht...straks met de vaste voeding rond de zes maanden gaat het stukken beter! En het bedje hebben jullie die ook al schuin staan??
Ja, in het begin wel. Maar hele moeilijke start gehad ook. af en aan 3 maanden in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:25 schreef TheFrankey het volgende:
tnx voor de reacties
@_Ingrid_ Huilde Tyler ook veel? Je hebt nml ook kindjes die er ver weinig last van hebben
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat bij reflux vaak een oorzak is, is ook koemelk allergie, niet dat het dan altijd zo is, maar hier speelde het wel mee, en doordat ze ons de eerste paar weken hebben laten aanklooien met johannesbroodpitmeel etc. en hoort erbij, want Arwen die huildie niet/nooit alleen spugen heel heel veel spugen, bleek ze een dubbele slokdarmontsteking te hebben en mede daardoor een lichte beschadiging in het klepje.
Als er veel allergie voorkomt in de familie is het dan ook zeker een optie om te overdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |