uhhh lees anders eerst ff dit topic? er zijn hier veel meer kindjes die Nexium krijgen? prima tip hoor; maar alom bekend bij de refluxouders hier...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:18 schreef eenenzestig het volgende:
Sinds kort krijgt mijn jongste zoon (8) Nexium toegediend Werkt optimaal! Een aanrader in ‘zware’ gevallen. De eerste twee dagen was hij een beetje misselijk, maar dat is snel overgegaan. Wel enkel op doktersvoorschrift in Nederland en Belgie!
ik ben niet bekend met ranitidine; Liene krijgt Nexium, ook in de maximale dosis voor haar gewicht...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef mefke79 het volgende:
BJ, lactulose doet zijn werk prima! Wij blij, hij blij. Er wordt redelijk normaal gepoept, het spugen is veel minder, hij slaapt beter en zonder nachtvoeding en hij huilt minder.
We moesten eigenlijk vandaag terug naar de huisarts, maar mogen nu in overleg nog 4 weken met deze dosis door. Hij krijgt 2x 2,5 ml ranatidide, is dat zo veel ofzo?? Omdat ze dus een beetje moeilijk deden over die dosis.
zoveel gaven wij ook. volgens mij is dat gewoon de max dosis voor een kilo of 7?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef mefke79 het volgende:
BJ, lactulose doet zijn werk prima! Wij blij, hij blij. Er wordt redelijk normaal gepoept, het spugen is veel minder, hij slaapt beter en zonder nachtvoeding en hij huilt minder.
We moesten eigenlijk vandaag terug naar de huisarts, maar mogen nu in overleg nog 4 weken met deze dosis door. Hij krijgt 2x 2,5 ml ranatidide, is dat zo veel ofzo?? Omdat ze dus een beetje moeilijk deden over die dosis.
Dat dus, dat heeft ermee te maken of de verzekeraar het dan als chronisch bestempeld of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Sinds 1 januari krijg je maagzuurremmers niet meer vergoed. Behalve wanneer het chronisch is (dus langer dan 6mnd) Ik hoop voor je dat je mini er snel van opknapt ean heeft bijna een jaar zantac en nutritron gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |