Hoe oud is hij dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef mikey-joshua het volgende:
hier ook een verborgen reflux kindje,mikey krijgt nu 2x daags 4 ml zantac drank
Ik dacht ook al: krijgthij dan nu zo weinig? Maar nee dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef DeMajoor het volgende:
Ons pluisje kreeg met 4 weken en 3490 gram 2x 0,6 ml voorgeschreven. Maar tegenwoordig geef ik nog 1x 0,5 ml als ik het idee heb dat het niet zo lekker gaat.
mikey is nu 12 mnd en 3 wekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan?
Want Florian is 3250 gram en 4 weken en heeft echt genoeg aan 2x daags 0,5 ML. Wereld van verschil
nee hoor hij heftige reflux en weeg 11 klo en mag nu 2x 4 mlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: krijgthij dan nu zo weinig? Maar nee dus
Misschien bedoelt ze 0,4?
Ja, maar we zijn er nog lang niet hoor. We kunnen het beperken, maar hij heeft nog steeds lastquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat fijn voor jullie Happy, dat het wat beter lijkt te gaan!!!
Na hoelang ging het werken? En gebruikte jij het icm Jbpm of nog een ander medicijn?quote:
Daar lopen we ook inmiddels en heb er een goed gevoel bij. Vrijdag gaan we voor de 2e keer.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef sedano het volgende:
Ik zweer bij de Osteophaat!!!! Wonderdokter en wetenschappelijk verantwoord.... geen kwakzalverij of zweverigheid!!
Volgens mij met 2 dagen. Vrij snel iig. Idd met jbpm en ook nog zantac.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Na hoelang ging het werken? En gebruikte jij het icm Jbpm of nog een ander medicijn?
Vooralsnog gaat Daan ineens meer melk teruggeven en zie ik nog geen verbetering. Maar goed, we zijn net een dag bezig, dus ik kijk het eerst een tijdje aan.
Zonder Jbpm is het een drama trouwens dus dat is wel noodzaak hier inmiddels.
[..]
Daar lopen we ook inmiddels en heb er een goed gevoel bij. Vrijdag gaan we voor de 2e keer.
Dat lees ik dus overal, dat iedereen het icm zantac krijgt, maar dat hebben wij dan weer niet gekregen....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Volgens mij met 2 dagen. Vrij snel iig. Idd met jbpm en ook nog zantac.
Bij de drogist, DA of kruitvat ofzo. Apotheek heeft ze ook vaak. Van Nutrilon en heet ook wel Nutriton en zit in een oranje doos.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:24 schreef freecell het volgende:
Nope, geen jbpm hier, misschien goed plan
Waar haal ik die zooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |