beetje kort door de bocht hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef DeMajoor het volgende:
Happy, ik ben benieuwd naar je ervaring met de Osteopaat.
Ik heb dat ook overwogen, maar besloten dat ik daar geen vertrouwen in heb. Ik vond eigenlijk dat de symptomen voor het Kiss syndroom die genoemd werden, wel erg algemene kwaaltjes zijn voor jonge baby's.
Zoals ik al aangaf is dat mijn persoonlijke mening. En als het leventje van jouw zoon niet uit rottigere dingen heeft bestaan, dan reflux, chronische verstopping door allerlei voeding tegen het spugen en krampjes, 18 uur per dag huilen, ziekenhuis in ziekenhuis uit en een opname wegens het 'huilbaby' zijn, dan zou ik waarschijnlijk best willen ruilen. Ik heb me niet voor niets verdiept in osteopathie en inbakeren en rrr.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht hoor.
Ik denk niet dat je graag met mij had willen ruilen de eerste 4 maanden van Lars' leventje.
Fijn dat het goed voelt bij de osteopaat dat als eerste.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag dus de eerste sessie gehad bij de Osteopaat. En voor zover je iets kunt zeggen na 1 behandeling, is het ons wel goed bevallen. Hij had een goed duidelijk verhaal, Daan was ontzettend ontspannen, hij heeft bij mij ook laten voelen wat hij doet bij Daan (en dat voelde heel apart kan ik je zeggen) en Daan is vandaag erg rustig en slaapt veel. Tuurlijk huilt hij ook nog wel en hoor je 'm nog 'gloeken' maar echt een uur lang krijsen heb ik niet gehoord. Ook lijken zijn krampen minder.
Nu moet de avond nog komen natuurlijk en nogmaals, ik ga er niet vanuit dat het euvel verholpen is na 1 sessie, maar Daan vond het duidelijk prettig. De osteopaat gaf aan dat 3 sessies voldoende zouden moeten zijn om het probleem te verhelpen en dat lijkt me redelijk. Deze 3 sessies gaan we dus in ieder geval doen en dan kijken of het Daan helpt. Over 2 weken gaan we terug voor de 2e sessie.
Verder zijn we toch doorgegaan met de Johannesbroodpitmeel omdat het toch wel iets schijnt te helpen (het wordt er niet slechter van in ieder geval). 1 groot nadeel: het gaat er alleen in vermengd met moedermelk uit een flesje van mijn man. Vandaag geprobeerd of hij dat flesje ook van mij wil, maar dat wordt dus door meneer gewijgerd. Nu is dat nu nog geen probleem, maar maandag gaat mijn man weer naar het werk en dan zal ik die Jbpm zelf naar binnen moeten krijgen. Ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga doen.
Maandag is mijn moeder er, dus die zou het dan over kunnen nemen, maar de overige dagen ben ik nog niet uit. Ik zou mijn schoonmoeder kunnen vragen, maar om haar nu iedere 3 uur te laten komen voor een flesje te geven... Alternatief is: Jbpm niet meer geven tijdens de dagvoeding (alleen de voeding rond 10, 13 en 16 zou een probleem zijn). Iemand tips?
MaandagDinsdsag moeten we naar het CB en dat staat zeker op het lijstje om te vragen idd. Ik zat zelf te denken aan cupvoeding of met een spuitje. Lepeltje hebben we geprobeerd maar dat spuugt hij weer uit, maar misschien doe ik het niet goed natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef nieslief het volgende:
W.b.t. de JBPM is het niet een idee om dat met een lepeltje te geven. Er bestaat een bepaalde techniek om baby's voeding vanaf een lepeltje te geven al heb ik geen idee waar je dit zo gauw kunt leren, misschien dat je huisarts iets weet en anders een verpleegkundige van het CB ( laat ze maar lekker voor je lopen....).
Jep, het is overigens dinsdag. We zijn er ook geweest voor de gehoortest, maar nu dus eerste reguliere afspraak.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Vicky het volgende:
JPBM is ook gewoon vies zo op een lepeltje. In een spuitje zou je kunnen proberen.
moet je naar de K. Doormanlaan?
We gaan het de komende dagen uitproberen. Gisteravond wilde hij wel van mij, maar dan moet erbij gezegd worden dat hij bij Marky in de armen lag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef DeMajoor het volgende:
Zou het uit kunnen maken welk flesje/speentje je gebruikt? Ik had in zo'n pakket een Nüby flesje zitten met een speen die op een borst moest lijken (best waarheidsgetrouw als je borsten naar plastic ruiken). Wie weet helpt zoiets? Verder zou ik niets kunnen verzinnen, want ik heb dat probleem nooit gehad. Ons pluisje drinkt overal uit.
Maar geen jbpm overdag zou wel eens vervelend kunnen zijn. Bij ons is het spugen overdag namelijk altijd het ergst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |