Happy, ervaring met alles wat jij tegenkomt nu.
Lars heeft een lancering meegemaakt (in 26 minuten tijd van 2 cm ontsluiting en Lars nog niet ingedaald, naar Lars bij mama op de buik) en had daardoor zijn nekje vast zitten, het Kiss-syndroom. Daarbij merkte de osteopaat ook dat zijn darmpjes niet helemaal lekker zaten, harde buik, en ook zijn hoofdje voelde heel hard aan. Lars is een keer of 10 behandeld. De behandeling is niet om aan te zien (of te horen eigenlijk) Lars gilde alles bij elkaar, ook alle 10 keren. In het begin vroeg ik me ook echt af of ik er wel goed aan deed.
De eerste dag/2 dagen erna was hij ook nog slecht te pas meestal, daarna kwam de verbetering. In het begin ging ik 2 keer per week met hem heen, later nog 1 keer in de 2 soms 3 weken. De osteopaat geeft lichte druk op plekken die vastzitten.
Het heeft Lars echt wel geholpen, eerst merkte je ook dat hij zijn nek niet goed kon draaien, later ging dat veel beter, en ging ook de voorkeurshouding weg.
De osteopaat kan inderdaad ook de slokdarm behandelen. Bij osteopathie gaan ze een beetje uit van het lichaam als 1 grote batterij, waar als er ergens een kink in de kabel zit verschillende dingen niet goed kunnen functioneren. Bij Lars was dat een nekwervel die niet goed zat, die dan weer in verbinding stond met de darmen ofzoiets.
Dan de jbpm, wij geven Lars dat ook door de fles, maar hij krijgt FV dus dan is het makkelijker om te geven.
ik weet dat Poppedein er ook een tijdje mee bezig is geweest icm BV, maar volgens mij is dat ook nooit een succes geworden. Jbpm heeft volgens mij wel werking op de darmen, als we het Lars niet geven dan gilt hij de hele toko bij elkaar vanwege darmkrampen. Dus net het tegenovergestelde als bij Daan. Maar ik heb het wel vaker gehoord dat ze er krampjes van kunnen krijgen.
Als de reflux duidelijk is snap ik niet waarom hij geen medicijnen krijgt ervoor.
Lars heeft ook medicijnen gehad tegen reflux, eerst omeprazol korreltjes, maar dat was geen doen. Kokhalzen! Spugen! Huilen! We hebben er een tijdje mee lopen klooien, toen kreeg Lars wat anders voorgeschreven, Nexium, dat was beter. Vermengen met water en dan in een spuitje de wangzak inspuiten. Vond ie wel lekker spul. na een tijdje zijn we daarmee gestopt, en dat ging goed!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver