abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72112196
Hoi,

Ik heb laatst een Toshiba laptop gekocht, waar Windows Vista Home Premium op geïnstalleerd is. Nou heb ik dit er meteen afgegooid en de RC van Windows 7 geïnstalleerd, maar dat terzijde.

Nu kan ik aanspraak maken op de Windows 7 upgrade (dus naar Windows 7 Home Premium), als deze uitkomt. ( http://laptops.toshiba.com/windows7upgrade-learnmore)

Wat ik me nou afvroeg, is dit dan een OEM versie, een volledige versie en vooral, zit deze dan ook meteen vol met troep (virusscanners en andere troep) of zal het een 'schone' installatie worden?

De upgrade kost namelijk ¤30, en dit heb ik er best voor over als het de 'originele' versie bedraagt, anders download ik net zo lief een versie ergens en installeer die.

Weet iemand dit?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 augustus 2009 @ 15:04:36 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72112238
Orginele OEM versie geloof ik.
Dus zonder troep van de fabrikanten.
Maar ik kan er naast zitten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72112285
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Orginele OEM versie geloof ik.
Dus zonder troep van de fabrikanten.
Maar ik kan er naast zitten.
Hmm, dat klinkt wel interessant

Iemand iets van een bevestiging? Het zal wel hetzelfde gaan als met de XP -> Vista upgrade, dus misschien heeft iemand daar gebruik van gemaakt?
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:53:59 #4
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_72113506
Ik kon geen upgrade gebruiken, maar dat kwam omdat ik de Engelse versie heb (later een taalpakket geïnstalleerd).
pi_72114157
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef JamFlava het volgende:
Ik kon geen upgrade gebruiken, maar dat kwam omdat ik de Engelse versie heb (later een taalpakket geïnstalleerd).
Ik kon net kiezen tussen Nederlands, Engels en nog een taal, dus dat zou jij ook moeten kunnen kiezen (en dan upgraden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')