@mirjam, nee, mannen die eventjes iets opschrijven en het morgen willen halen maar uiteraard gaan vergeten. 14.gif. Mamma kooktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:48 schreef Mirjam het volgende:
@renesite mannen die koken, okay 14.gif
Zonde is dat he! En het is zo leuk en handig! Als meer vrienden zouden twitteren kon ik mijn sms bundel opzeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook vnl. mensen van fok enzo erin staan, mensen in mijn vriendenkring hebben allemaal geen twitterm, hoogstens hyves
Ik doe niet aan LL en heb ook niets met gewichtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:40 schreef Suuz_ het volgende:
Oh god als ik wat twitter berichten plaats wordt ik bijna altijd toegevoegd door een of ander twitteracount met een woord in zijn of haar naam waar ik over getwittert heb GRR
Bijvoorbeeld,
- ik twitter over Lowlands...5 min later toegevoegd door een of ander lowlands-acount
- ik twitter een bericht naar paul de leeuw met het woord weight loss erin en hup toegevoegd door iemand met een of ander spam afval acount!
Had eigenlijk geen zin om requests te laten wachten op goedkeuring mja daar zal het wel op uitdraaien nu! Meer mensen last van?
Ook vind ik het mega jammer dat mijn vrienden en vriendinnen nog niet echt bekent zijn met twitter of de fun er niet van inzienBen nu eigenlijk heel hopeloos met allemaal "bekende" twitteraars en...m'n zusje
Ik ben begonnen met Misan/@basv en nog een aantal namen, van hen heb ik wat namen 'gejat' en toen is het balletje gaan rollen. Naar meets geweest en zo groeit je fanbase!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook vnl. mensen van fok enzo erin staan, mensen in mijn vriendenkring hebben allemaal geen twitterm, hoogstens hyves
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?quote:You have been blocked from following this account at the request of the user.
Dat kreeg ik ook bij HH.... dus ik dacht... dan niet...... Als hij geen volgelingen wil... volg ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:45 schreef JJH het volgende:
http://www.twitter.com/J_J_H voor de mensjes die nog met Foksilver () werken, en zich dus niet aantrekken van de Fokdictatuur (
)
Ik heb nog een paar accounts gedieft hier, en dit
[..]
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?
Misschien omdat je een vent bent en geen lekkere chick?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:45 schreef JJH het volgende:
http://www.twitter.com/J_J_H voor de mensjes die nog met Foksilver () werken, en zich dus niet aantrekken van de Fokdictatuur (
)
Ik heb nog een paar accounts gedieft hier, en dit
[..]
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?
Wat betekend het dan dat jij mij volgt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vent bent en geen lekkere chick?
Ik ben Het_hupt dan ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat betekend het dan dat jij mij volgt!
ik voeg heul geen een toequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
Voor ik iemand ga volgen kijk ik wel eerst ff zijn/haar twitter profiel door of er niet alleen maar oninterresante dingen op staan. Er zijn er genoeg die echt alles op twitter gooien wat ze doen: "Ik ga nu eten", "Ik ga nu schijten", "Ik ga nu GTST kijken".![]()
Dat soort twitteraars voeg ik dus niet toe.
ja idd..en dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben Het_hupt dan ook niet
Als ik alleen chicks zou volgen, dan hou ik maar weinig over van de mensen die ik nu volg.
Zelf typ ik die dingen nooit.. en zolang het geen gewoonte wordt zal ik me niet storen aan één of twee keer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
Voor ik iemand ga volgen kijk ik wel eerst ff zijn/haar twitter profiel door of er niet alleen maar oninterresante dingen op staan. Er zijn er genoeg die echt alles op twitter gooien wat ze doen: "Ik ga nu eten", "Ik ga nu schijten", "Ik ga nu GTST kijken".![]()
Precies, hier doe je weer wat tips opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb er weer 2 volgers bij na vanavond. Beide naar aanleiding van dit topic! Top! Ik volg hen offcourse nu ook :-D
leuk topic!
ik ken echt niemand die dat doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben Het_hupt dan ook niet
Als ik alleen chicks zou volgen, dan hou ik maar weinig over van de mensen die ik nu volg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |