In de metro ja, maar ik ging met de bus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:27 schreef NJ het volgende:
Die OV-chipkaart is toch alleen nog maar het enige geldige vervoersbewijs in de Rotterdamse metro?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:27 schreef NJ het volgende:
Die OV-chipkaart is toch alleen nog maar het enige geldige vervoersbewijs in de Rotterdamse metro?
Dat klopt, alleen toen het hem duidelijk werd gemaakt, wilde hij niet luisterenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef OmeBikkelaar het volgende:
Droog, echter mag die chauffeur dat niet eens doen, alleen de Rotterdamse metro heeft er ontheffing voor, en vanaf de 27e ook in de Amsterdamse metro.
Daar bedoelde hij waarschijnlijk mee dat de OV niet geldig is als vervoersbewijs tussen 16 juli en 16 augustus, en dan alleen gebruikt kan worden als kortingskaart.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen toen het hem duidelijk werd gemaakt, wilde hij niet luisteren
hij beweerde trouwens ook dat een OV geldig is van augustus tot en met augustus, terwijl op de kaart zelf heel duidelijk staat JAN 2009 - DEC 2009
Dat zou kunnen, maar afgelopen vrijdag was het de 21e, dus gewoon geldigquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef OmeBikkelaar het volgende:
[..]
Daar bedoelde hij waarschijnlijk mee dat de OV niet geldig is als vervoersbewijs tussen 16 juli en 16 augustus, en dan alleen gebruikt kan worden als kortingskaart.
Daarbij werken nog niet alle OV-chip abonnementen in de bussen en schrijven ze saldo af ipv het abonnement te lezen.
Het sloeg inderdaad nergens op, want normaal laat ik altijd alleen m'n OV zien, sterker nog op de terugreis die dag ook en altijd was en is alles prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef AltTab het volgende:
Interessant onderwerp, er wordt blijkbaar al meer tegen geprotesteerd:
http://www.nu.nl/economie(...)s-met-chipkaart.html
Ik had het er vorige week nog met iemand over dat iemand met een abonnement geen enkele motivatie heeft om in te checken in bv de tram. Natuurlijk belachelijk als je beboet wordt terwijl je een geldig vervoersbewijs hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |