Bij een beetje uitzendbureau willen ze hem wel meteen hebben. Dan kunnen ze de CV ook uitzetten bij klanten die op basis daarvan hun kandidaten willen selecteren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef _Michiel_ het volgende:
Eerste aanmelding hoef je geen CV mee te nemen. Als een klant om een CV vraagt vragen ze jou wel weer een CV in te leveren.
Klopt, was je daar zelf nog niet achter?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus met andere woorden, MBO stelt niks voor?
Briljante conclusiequote:Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus met andere woorden, MBO stelt niks voor?
Tsja het is helaas niet anders. Maar om op je vraag te antwoorden, ik zou wel een paar CV's meenemen (netjes uitgeprint enzo) zodat je ze kunt achterlaten als ze er om vragen. Verder is een identiteitsbewijs handig om bij je te hebben en bv een bankpas voor je rekeningnummer. Ook willen ze vaak je Sofinummer weten (daar bestaat een nieuw woord voor maar daar kan ik even niet opkomen), dus ook dat is handig om van tevoren op te zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet ook wel dat het niet beste opleiding is, maar zo erg:P
Dan hoeven ze alleen te checken of je oude gegevens nog kloppenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
ik sta er al ingeschreven dus als het goed is hebben ze die gegevens nog!
ja, het burger service nummer, BSN.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja het is helaas niet anders. Maar om op je vraag te antwoorden, ik zou wel een paar CV's meenemen (netjes uitgeprint enzo) zodat je ze kunt achterlaten als ze er om vragen. Verder is een identiteitsbewijs handig om bij je te hebben en bv een bankpas voor je rekeningnummer. Ook willen ze vaak je Sofinummer weten (daar bestaat een nieuw woord voor maar daar kan ik even niet opkomen), dus ook dat is handig om van tevoren op te zoeken.
Dat woord zocht ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, het burger service nummer, BSN.
Als je beter werk wilt, moet je beter werk creëren. Ga ondernemen ofzo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef TNA het volgende:
Als je beter werk wilt moet je beter studeren.
Als het te lang duurt gewoon bellen. En zonder opleiding geen leuke banen, dan weet je dat vast.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb na aantal gesprekken toch besloten om niet naar school te gaan, heb er de motivatie niet meer voor.
Ik heb vandaag via de site van tempo team een sollicitatie gestuurd, Weet iemand toevallig hoelang het
duurt voordat je bericht hebt? of als het niet goed is, krijg je dan geen bericht?
Als je straks een poosje aan het werk bent krijg je spijt van je keuze... spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb na aantal gesprekken toch besloten om niet naar school te gaan, heb er de motivatie niet meer voor.
Ik heb vandaag via de site van tempo team een sollicitatie gestuurd, Weet iemand toevallig hoelang het
duurt voordat je bericht hebt? of als het niet goed is, krijg je dan geen bericht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |