Dat dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heb jij voor dat krantje betaald ?
Boeit het jou dus wat ?
* Gaap*
Domme denkwijze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heb jij voor dat krantje betaald ?
Boeit het jou dus wat ?
* Gaap*
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:40 schreef tong_poh het volgende:
Domme denkwijze.
Dat ze jou mod gemaakt hebben. Je bent erger dan heel fok bijelkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Als ik kranten zou rondbrengen () en ze jatten me mijn krantjes dan had ik eerder zoiets van:
YES, IK HOEF MINDER TE BEZORGEN EINZZ!1111
dan;
ik ga een topic openen op FOK.
Ram dan die ouwe in mekaar als het je zo hard steekt.
En dan krijg je je baas op je nek dat een klant heeft gebeld dat ie geen krant heeft gekregenquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Als ik kranten zou rondbrengen () en ze jatten me mijn krantjes dan had ik eerder zoiets van:
YES, IK HOEF MINDER TE BEZORGEN EINZZ!1111
dan;
ik ga een topic openen op FOK.
Ram dan die ouwe in mekaar als het je zo hard steekt.
eensch isquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat ze jou mod gemaakt hebben. Je bent erger dan heel fok bijelkaar.
kan ie me niet maken niequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En dan krijg je je baas op je nek dat een klant heeft gebeld dat ie geen krant heeft gekregen
wat zeg ie Fonskequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kan ie me niet maken nie
want als het niet leuk gaat dan gaat het maar vervelend.
Die pokkewijk moet je 2 uur lopen, heeft ie geen zin nie in nie
Tegenwoordâgh, heeft een andere vriend ook een folderwijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef Skunkkk het volgende:
bekijk het optimistisch,
weer 1 brievenbus minder werk![]()
Vroegâh, toen ik nog de krant bracht..
stopte ik bij de flatten altijd 2-3 per brievenbus.Op 1 straat was mijn tas al de helft lichter
maat van mij is zo gepakt en kreeg toen lekkere boetequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Tegenwoordâgh, heeft een andere vriend ook een folderwijk.
Wekelijks langs de papiercontainer en 80 euri per maand gestort krijgenDoet ie al een heel jaar
_!
Zo dom ;')quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef Skunkkk het volgende:
bekijk het optimistisch,
weer 1 brievenbus minder werk![]()
Vroegâh, toen ik nog de krant bracht..
stopte ik bij de flatten altijd 2-3 per brievenbus.Op 1 straat was mijn tas al de helft lichter
Zo heb ik eens een keer zo'n folderboy verlinkt bij zijn baas. de maand erop had ie geen geld. ervoor werken zal je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Tegenwoordâgh, heeft een andere vriend ook een folderwijk.
Wekelijks langs de papiercontainer en 80 euri per maand gestort krijgenDoet ie al een heel jaar
_!
verlinkt..quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo heb ik eens een keer zo'n folderboy verlinkt bij zijn baas. de maand erop had ie geen geld. ervoor werken zal je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |