Goed voor je weerstand..quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:17 schreef Noin het volgende:
Het lijkt wel alsof er dit jaar meer stinkerds zijn dan ooit tevoren.
Kredietcrisis? Mensen besparen op hun water?
Toegegeven ik heb een erg gevoelige neus, maar ik ben in de 2 zomermaandjes die we hebben gehad wel 15 mensen tegen gekomen die echt godsgruwelijk stonken.
Bij de Appie Heyn ben ik in een andere rij gaan staan omdat een kerel 2 plaatsen voor me stonk.
Op de fiets haal ik iemand in en die kerel kon ik van 100 meter al ruiken.
Het ergste is.. het is geen 'vers' zweet. 's Morgens vroeg om 10 uur al stinken dan heb je gewoon niet gedouchet.
Als een bouwvakker zich de hele dag kapot heeft gewerkt en dan voor ie naar huis gaat naar de winkel gaat en dan een beetje stinkt: ok kan gebeuren.
Maar die bouwvakker gaat naar huis en pakt meteen een douche.
Ik kom gewoon mensen tegen, netjes in het pak maar die hebben gewoon al 2 dagen geen water gezien.
Echt te smerig voor woorden.
klacht: deze zomer meer stinkerds als ooit tevoren
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:45 schreef kikoooooo het volgende:
Terechte klacht! Mensen die zich niet dagelijks douchen, zeker met dit weer, zijn zo goor
Vers zweet stinkt toch nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:45 schreef kikoooooo het volgende:
Terechte klacht! Mensen die zich niet dagelijks douchen, zeker met dit weer, zijn zo goor
Lekker met dit weer, dan heb je na een dag geen vers zweet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vers zweet stinkt toch niet
Een keer douchen per 2-3 dagen is voldoende hoor. Te veel water/zeep is echt niet goed voor je huidje.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vers zweet stinkt toch niet
Een keer douchen per 2-3 dagen is voldoende hoor. Te veel water/zeep is echt niet goed voor je huidje.
Neurootquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
![]()
ik douche 2 keer per dag. wel zo fris.
Dit meen je niet ...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuroot
Maandag->Douchen
Dinsdag->Deo
Woensdag->Douchen
Donderdag-> Deo
Vrijdag-> Deo
Zaterdag->Douchen (voor de vrouwtjes)
Zondag->Deo
prima schema
als je geen zwaar werk doet. of je bent bang voor hoge facturen van je waterleiding maatschappij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuroot
Maandag->Douchen
Dinsdag->Deo
Woensdag->Douchen
Donderdag-> Deo
Vrijdag-> Deo
Zaterdag->Douchen (voor de vrouwtjes)
Zondag->Deo
prima schema
Mwoah, gaat wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
als je geen zwaar werk doet. of je bent bang voor hoge facturen van je waterleiding maatschappij.
Waarom niet? Niet iedereen stinkt een uur in de wind als hij zijn armen heeft bewogen hoor.quote:
gast, da's ranzig. Gewoon 2x per dag een schone....quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Dat schema![]()
En je trekt ook pas om de dag een schone onderbox aan?
Ik vind het wel meevallen. s'morgens 10 minuten en s'avonds 20 minuten. fris de dag beginnen en fris het bed in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, gaat wel.
Maar echt, 2x per dag is best wel veel hoor.
Alleen wel jammer dat je huid helemaal naar de tyfus gaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. s'morgens 10 minuten en s'avonds 20 minuten. fris de dag beginnen en fris het bed in.
Dat valt wel mee, in totaal sta ik een half uur per dag onder de douche, er zijn zat mensen die per dag er een 45 minuten onder staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat je huid helemaal naar de tyfus gaat
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat in combinatie met toeristen die zonder tshirt de supermarkt in gaan en vervolgens in de rij voor de kassa met zo'n dikke bezwete bierbuik tegen je aanstoten
Visuele ondersteuning:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |