Bosequote:Op maandag 24 augustus 2009 11:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Lol @retard
Heb hier voor een kleine 7000 euro aan spullen staan , waaronder de Bose lifestyle 48 nieuwste generatie.
Flikker op man je cheap ass Logitech meuk !
Bij speakers gaat eigenlijk altijd op: groter is beter, dat klopt ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja want hoe groter de boxen deste beter de kwaliteit natuurlijk
Haha wat een faalhaas ben jij zeg
Ik zal het even vertalen voor je:quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij hebt vast een Acoustimass-module op je 3.0 setje zitten? Videoresolutie tot 1080 via HDMI? Digitale 5.1-decodering ? Adaptiq-systeem dat het geluid aanpast op basis van de akoestiek van de ruimte?
Ga spelen man met je domme vergelijkingen . Trouwens TS vroeg welke van die 2 systemen , niet om het onkundig advies van een of andere kutmongool die denkt dat die tof is met zn Logitech pauperspeakertjes .
Een setje met losse componenten valt bij lange na niet in zijn budget.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik kan je inderdaad ook afraden om een homecinemasetje te kopen.
Het geluid zal vast niet slecht zijn hoor, maar ik denk dat je beter af bent als je voor een los setje gaat
Precies, en als je een film gaat kijken is de kwaliteit helemaal niet zo belangrijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een setje met losse componenten valt bij lange na niet in zijn budget.
Prima geluid hier . Verder is je theorie dat kleiner per definitie slechter is natuurlijk ook onzinnig (maar ik neem aan dat je dat zelf wel weetquote:
Gast, ga je eens inlezen in de wereld van HiFi ofzo. De vorm en materialen van een speaker zijn doorslaggevend voor de geluidskwaliteit. En hier is niet één heilige graal in, maar er zijn duidelijke rekenregels voor afmetingen en materialen om bepaalde frequenties weer te geven en resonanties te voorkomen. Bose heeft lak aan al die regels, design staat voorop. De prijs wordt kunstmatig hoog gehouden (dealers moeten zich verplicht aan de richtprijzen houden) om een elitaire uitstraling te behouden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 @ 17:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Prima geluid hier . Verder is je theorie dat kleiner per definitie slechter is natuurlijk ook onzinnig (maar ik neem aan dat je dat zelf wel weet)
Bose is gewoon perfect merk . 25 jaar garantie op alles , slim design , niet te lomp en gewoon kwalitatief als het om duurzaamheid gaat een flinke slag beter.
En spaanplaat? Dat heb je zeker van die tweakers-site geplukt ? Daar ging het om een OUD model hé. Ik denk dat als je 10 jaar oude H & K boxen openschroeft je ook spontaan begint te lachen.
En weet je he? Als het allemaal zo vreselijk kut was dan kochten mensen wel H & K hé . Bose wordt veel meer verkocht , en natuurlijk : "Die mensen die Bose kopen zijn gewoon dom , ze hebben er niets van begrepen!" . Maar kwaliteit komt toch uiteindelijk boven drijven??
Je overdrijft
Dat is absoluut waar, groter is absoluut niet per se beter.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Prima geluid hier . Verder is je theorie dat kleiner per definitie slechter is natuurlijk ook onzinnig (maar ik neem aan dat je dat zelf wel weet)
quote:Bose is gewoon perfect merk . 25 jaar garantie op alles , slim design , niet te lomp en gewoon kwalitatief als het om duurzaamheid gaat een flinke slag beter.
En spaanplaat? Dat heb je zeker van die tweakers-site geplukt ? Daar ging het om een OUD model hé. Ik denk dat als je 10 jaar oude H & K boxen openschroeft je ook spontaan begint te lachen.
En weet je he? Als het allemaal zo vreselijk kut was dan kochten mensen wel H & K hé . Bose wordt veel meer verkocht , en natuurlijk : "Die mensen die Bose kopen zijn gewoon dom , ze hebben er niets van begrepen!" . Maar kwaliteit komt toch uiteindelijk boven drijven??
Je overdrijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |