abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_246895
Ik gaat maar eens op tijd het waterbedje op de penthouse in, MissX, doe je zachies als je straks ook komt?
Ik zal een lampje aanlaten.

Verder, weltrusten iedereen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 4 januari 2000 @ 02:08:00 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_246896
* Tazz duikt er nu heel gauw in, morgen om 7.00 uur weer op.
Vanmorgen wah ik me bijna verslapen dus... Weltrusten...

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 02:11:00 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_246897
Ik ga ook naar bed

Welterusten allemaal

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:16:00 #29
568 Juul
Is gewoon lief
pi_246898
* Juul vindt het voor vandaag ook weer genoeg.

welterusten allemaal
prettige nacht en tot morgen

*knuffies*
Juul

The Bitch is Back!
pi_246899
Ga ook maar is het bed opzoeken. Moet wel heel zachtjes doen anders word Dig wakker. Hmm toch wel moeilijk zachtjes op een waterbed gaan liggen.

Maar tot morgen maar weer iedereen en lang leve de vakantie.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 09:28:00 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_246900
Goedemorgen allemaal.

MissX: Hier gelijk de reden voor mijn snelle en vorege vertrek gisteravond. Buster (mijn huisgenoot) en ik hebben een afspraak met 2 bekenden van hem (van internet) en dat al heel vroeg vandaar.

Ben ik trouwens de eerste?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 10:07:00 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_246901
Hmm, anderhalf uur na wakkerwording (Dikke van Dale, let U op ?) ook van deze kant een goede morgen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 4 januari 2000 @ 12:56:00 #33
521 ruby
Hell yeah!
pi_246902
Ik ben net pas wakker en ik moet zeggen dat vakantie me prima bevalt.
Goedemiddag dus!

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_246903
/me is ook wakker maar voelt zich als een slap vaatdoekje.... Komt overigens niet door het waterbed hoor MissX.
Maar iedereen een goeie dag gewenst.
pi_246904
En ook ik ben weer wakker. Zal wel weer wennen worden volgende week, iedere ochtend 7 uur eruit in plaats van 2 uur.

Ojee Dig, komt toch hoop ik niet doordat ik vannacht je uit je slaap heb gehouden met me gezang. Had nou eenmaal het BB-Rehab lied in me hoofd.

woensdag 5 januari 2000 @ 02:28:00 #36
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_246905
Nou, ik zal ook maar ff trusten zeggen hier, want als alles mee zit komt hier dus de nieuwe discussie op gang en mot het hier wel als ik jullie allen een zeer goeie nacht wil wensen, bij deze dus......
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 5 januari 2000 @ 02:58:00 #37
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_246906
Ik ga er ook maar slapen nu, hmm, weer een drukke dag morgen. Ik zal 's avonds in ieder geval proberen om MissX beter van de chat te laten genieten...

C U Soon

Tazz

woensdag 5 januari 2000 @ 12:58:00 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_246907
Wederom kom ik net pas uit m'n bed. Ik heb weinig zin in actie vandaag dus wordt het weer een lekkere luie dag.
Have a nice day!

groetjes

pi_246908

Alweer een uurtje of twee wakker, maar ja door een of ander klote broertje kon ik me nog niet eerder wakker melden. Moet wel zeggen dat het weer erg gezellig was vannacht. Had me niet eens kunnen afmelden door datzelfde klote broertje.

Iedereen een prettige dag en met enige hulp van Tazz zien jullie me vanavond via irc.

pi_246909
Zo Zo MissX, zou het dan toch gaan gebeuren...? (Hehe moet je mij hebben, snap er de ballen van).
Ik ben ook weer wakker en nog steeds ziek. Blegh. Dus vandaag maar helemaal niks doen en gezond eten en zo en dan maar hopen dat het morgen weer over is.

Iedereen namens mij overigens een hele fijne dag toegewenst.

pi_246910
trustuh
One word can say it all.<P>
  donderdag 6 januari 2000 @ 00:21:00 #42
242 Pinball
Electric Monk
pi_246911
* Pinball vist een verfrommelde strippenkaart uit zijn zak en loopt onwennig om zich heen kijkend de bus in. Hij vindt een plekje achterin, en terwijl de slaap stukjes bewustzijn wegknabbelt veranderen zijn gedachten over de zojuist begonnen reis in dromen..

Weltrusten allemaal

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 6 januari 2000 @ 02:17:00 #43
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_246912
quote:
op 01-05-2000 om 01:12 PM schreef MissX het volgende:
*knip*
Iedereen een prettige dag en met enige hulp van Tazz zien jullie me vanavond via irc.

[me heeft MissX geholpen met het irc programma, weer een tevreden klant.. zou ze nog blij zijn als ze de rekening krijgt

Tazz

pi_246913
Ik denk dat ik dan eerst maar even die rekening afwacht voordat je evt hier die hele irc toestand kunt fixen Tazz

Maar tis voor mij nu ook hoogste tijd om me bedje in te duiken en dat ga ik dus ook maar doen nu. Weltrusten iedereen.

donderdag 6 januari 2000 @ 03:45:00 #45
374 beelzebub
master of disaster
pi_246914
hee chauffeur, kunt u ff stoppen!
ik wordt een beetje misselijk...
<knip>
tijd...tijd
<knip>
zow dat lucht, en slaap lekker allemaal

en zo bonkte de bus, lieve kijkbuiskindertjes, rustig verder in de nacht

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 04:10:00 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_246915
OK, welterusten allemaal, ik kruip naast Merel in bed (de tussendeur was open)

Ik zie jullie morgen wel weer

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 13:26:00 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_246916
Goedemorgen allemaal

Of iedereen slaapt uit, of iedereen vergeet hier te schrijven
ach ja.....

Ik ga het forum verder op

donderdag 6 januari 2000 @ 13:55:00 #48
521 ruby
Hell yeah!
pi_246917
Goedemiddag allemaal!
Ik ben alweer effetjes wakker. Ik ga zo maar wat huishouden doen en boodschappen halen. Dan ga ik weer lekker voor de buis hangen ofzo.
Prettige dag verder!

groetjes

pi_246918
ja goeimiddag,ik vanochtend vroeg mijn bed uit,strippenkaart gekocht,nu sta ik dus al 3 uur lang bij die rot bushalte dood te vriezen,terwijl t dooit,de ijspegels hangen aan mijn neus,en die bus????nou ...ik ga naar huis!!!!!
lekker belangrijk
pi_246919
De bus begint pas vanaf 7 januari Bolletje....
En Ja TARA, ik sliep eens even uit, mocht ook wel. Ben alleen nog steeds geveld door griep Moet maar weer eens langs tussen de eendjes in bad gaan stomen denk ik. Maar iedereen een goedemorgen....neuh doe maar middag gewenst. Have a nice day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')