Dit foto maakt wel duidelijk dat het voor homo's en wijven is bedoeld.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:00 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel de Zumba lerares op mijn sportschool een enorme MILF is
Had ook een goede klacht geweest inderdaad!quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:52 schreef devl1nsect het volgende:
Zumbalippen?
kort goudmijntje waarschijnlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:32 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga een variant bedenken op stijldansen waarbij je ook een workout krijgt.
De mambo met gewichten.
Goudmijntje zeg ik je
Gewoon aerobics op latin muziek.quote:
Iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ach joh, das zo wel weer voorbij
Op onze sportschool doen ze "bodycombat" en aerobics. Ook van die grote groepen dames met 1 a 2 kerels ertussen. En het zijn altijd van die enorm sneue types.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Barca het volgende:
Ik zou het best eens willen proberen. Al was het maar vanwege de dames om me heen. Daarom vond ik steps, bodypump en pilates ook zo leuk. Naast combat klas, spinning en fitness.
Definieer sneu s.v.p.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op onze sportschool doen ze "bodycombat" en aerobics. Ook van die grote groepen dames met 1 a 2 kerels ertussen. En het zijn altijd van die enorm sneue types.
Die zijn er dan ook alleen voor zo'n reclame bijgekocht, in werkelijkheid zie je alleen hete vlotte pittige koddige damesquote:Op donderdag 24 september 2009 07:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel die vrouwen wel lekker zijn
Ik heb heul geen tijd voor die onzin, Ik werkquote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Acinonyx het volgende:
Die mensen komen tenminste nog hun huis uit om naar de Zumba te gaan en om een beetje fit te worden terwijl TS met z'n luie dikke reet op zijn zolderkamertje blijft zitten en mensen afkraakt die wel iets sociaals gaan doen
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook alleen voor zo'n reclame bijgekocht, in werkelijkheid zie je alleen hete vlotte pittige koddige dames
Precies, zag het gisteren voor het eerst op RTL nieuws. Lekker belangrijk ook...... pfff.... zal wel geen ander nieuws zijn geweest.quote:
quote:Ik wil deze klacht aanvullen met een saillante bonusklacht.
Morbide obesitas huisvrouwen met pittige korte rode kapsels die met de auto naar de sportschool komen en dan enkel een kwartier met hun verdorven mossel op zo'n trilplaat gaan zitten.
Onderwijl om zich heen kijkend als een slaapdronken alpaca terwijl het het blubber oscillerend uitzakt als een nachtmerrie versie van Barbamamma.
Ja, maar omschrijf eens s.v.p. Hoe zien ze eruit? Als Balkenende? Freek de Jonge?quote:
Mooie omschrijvingquote:Op donderdag 24 september 2009 11:51 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil deze klacht uitbreiden met een toevoeging, welke elders al eens is geplaatst:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |