Wat is je probleem?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:35 schreef falco18 het volgende:
Alle zwarte mensen moesten door een speciaal apparaat heen terwijl (ik) de blanken dat niet hoefden.
Word je benadeeld als je een apart toilet krijgt, of alleen achter/voor in de bus mag zitten?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden ze benadeeld als ze door zo'n speciaal apparaat heen moeten?
Jij wilt beweren dat ze in de 2e kamer letten op afkomst?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
Was al langer bekend. IDD schandalig, maar goed, hoeveel negerts zitten er in de 2de kamer? Zal nog wel even duren voordat hier daadwerkelijk iets tegen gedaan wordt(!)
Dat jaquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef raaavi het volgende:
Zo een full body scan?
Bij mij was dat ook het geval (bestemming: Suriname) werd doorgegeven, binnekant lies, linker kant.
en ik was op dat moment links dragend, niet echt chill.
Ja maar dan vind ik dat ze een willikeurige er uit moeten pakken en niet elke zwarte er in gooienquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef bonke het volgende:
waarom is dat schandalig ? het zijn risicovluchten en die worden gewoon extra gecontrolleerd
Als je had opgelet wist je dat daarover in de kamer al tientallen vragen zijn gesteld.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
Was al langer bekend. IDD schandalig, maar goed, hoeveel negerts zitten er in de 2de kamer? Zal nog wel even duren voordat hier daadwerkelijk iets tegen gedaan wordt(!)
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef falco18 het volgende:
Ja maar dan vind ik dat ze een willikeurige iedereen er uit moeten pakken en niet elke zwarte er in gooien
Inderdaad, ze doen het niet voor niksquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:44 schreef Westerling het volgende:
Wat een gezanik hier.
Nou echt schandalig hoor, dat men een patroon herkent en dat gebruikt om efficient te controleren. Hoe durven ze.
Niet als je al geland bent;)quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Het is toch normaal dat je je handbagage op zo'n rollenband moet leggen?
Ik zeg dat het op dit moment in de 2de kamer geen hoge prioriteit heeft, want de meeste kamerleden zullen nooit hebben meegemaakt hoe het voelt om zo behandeld te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat ze in de 2e kamer letten op afkomst?
Negers zijn gewoon niet zoveel bezig met politiek. Heeft niks met discriminatie te maken. Ze kiezen eerder voor een carriere als hardloper, rapper of drugsdealer.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |