abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72097779
Dag dames en heren,

Ik ga aankomend jaar HBO Bestuurskunde doen aan het Saxion in Enschede. Nu moet je voor het programma van het de introductiedagen kijken op het intranet.

Linksboven staat bij mij;

Bachelor Opleiding Bestuurskunde / Overheidsmanagement voltijd
Klantenservice Enschede
Enschede

Dit klopt allemaal, maar wanneer ik naar het Intranet profiel ga, ben ik niet ingedeeld in een klas of groep, en weet ik dus niet in welke klas of groep ik zit, en ik weet niet wanneer ik moet komen bij de introductiedagen op maandag of dinsdag. Het rooster is ook nergens te vinden op dat intranet, maar je wordt er wel telkens naar doorverwezen. Ik heb ook geen enkele schoolmail ontvangen.

Volgens mij zijn hier wel enkele mensen die ook naar het saxion gaan, en volgens mij zelfs mensen die dezelfde studie gaan doen als ik.

Zou iemand mij kunnen helpen?
pi_72097899
Oef, weet je zeker dat je voor Saxion kiest?

Ikzelf zit nu in het laatste jaar in Deventer, en vol de opleiding Personeel en Arbeid. Maar ik vind het schandalig hoe ze met mijn lesgeld om gaan.

In het eerste jaar een normaal lesrooster, van gemiddeld 20 uur per week. Ieder jaar is het minder geworden. In het tweede jaar gemiddeld 10 uur per week les. Het tweede jaar gemiddeld 5. En nu in het laatste jaar praktisch niks.

Kloteschool, dat is het enige wat ik over kan vertellen
pi_72097914
Heb je geen brief ontvangen waarin staat welke groep je bent ingedeeld?
pi_72098017
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef Heider00sje het volgende:
Heb je geen brief ontvangen waarin staat welke groep je bent ingedeeld?
Nee, ik heb geen brief ontvangen, maar mijn vrienden ook niet, dus dat zal wel normaal zijn.
pi_72098405
ik zou gewoon de instelling even bellen maandag als ik jou was, die kunnen je beter en sneller helpen dan wat Fok!kers, tenzij iemand van de administratie daar hier meepost wellicht
Ja doei.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:05:38 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72098848
Volgens mij wordt alles maandag op intranet gezet. Het zijn wel een stelletje prutsers daar hoor .. op mijn intranet staat "De klasindeling wordt uiterlijk vrijdag 21 augustus hier gepubliceerd", maar er staat nog helemaal niks

Trouwens. Kijk eens bij "mijn instellingen wijzigen" en scroll dan naar beneden. Dan is daar een vakje met "klassenlijst" Bij mij is het nog niet bijgewerkt, maar misschien bij jou al wel? Verschilt namelijk per academie..
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Heider00sje het volgende:
Oef, weet je zeker dat je voor Saxion kiest?

Ikzelf zit nu in het laatste jaar in Deventer, en vol de opleiding Personeel en Arbeid. Maar ik vind het schandalig hoe ze met mijn lesgeld om gaan.

In het eerste jaar een normaal lesrooster, van gemiddeld 20 uur per week. Ieder jaar is het minder geworden. In het tweede jaar gemiddeld 10 uur per week les. Het tweede jaar gemiddeld 5. En nu in het laatste jaar praktisch niks.

Kloteschool, dat is het enige wat ik over kan vertellen
Ja, maar dan heb je het wel over Deventer. Verdorie, moet met een GPS verbinding mijn lokaal vinden als ik daar ben Wat een dolhof! In Enschede is het iets duidelijker, ik weet zelfs waar jouw academie in Enschede is

ok, ok.. naast die van mij.. maar toch
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_72099189
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij wordt alles maandag op intranet gezet. Het zijn wel een stelletje prutsers daar hoor .. op mijn intranet staat "De klasindeling wordt uiterlijk vrijdag 21 augustus hier gepubliceerd", maar er staat nog helemaal niks

Trouwens. Kijk eens bij "mijn instellingen wijzigen" en scroll dan naar beneden. Dan is daar een vakje met "klassenlijst" Bij mij is het nog niet bijgewerkt, maar misschien bij jou al wel? Verschilt namelijk per academie..
[..]

Ja, maar dan heb je het wel over Deventer. Verdorie, moet met een GPS verbinding mijn lokaal vinden als ik daar ben Wat een dolhof! In Enschede is het iets duidelijker, ik weet zelfs waar jouw academie in Enschede is

ok, ok.. naast die van mij.. maar toch
Ze hebben de boel verbouwd, en alle logica is verdwenen. Je moet je inderdaad een weg banen om het juiste lokaal te vinden.
Waardeloos.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:27:20 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72099422
Niet alleen de lokalen, kon op een bepaald moment ook de uitgang niet meer vinden

1 ding dat Saxion wel even aan mag geven is of een lokaal intern of extern is. Zo kreeg ik in de trein eens een smsje dat het lokaal niet in het hoofdgebouw was van Deventer, maar een tuinbouwschool was En andersom ook.. dat studenten in Deventer niet weten dat L403 bijvoorbeeld het SLO gebouw is..
pi_72099859
Bedankt voor de reacties
quote:
Bij mij staat er;

Klassenlijst
Groepen waarvan jij lid bent:

Klik op een groepnaam om te zien wie er in de groep zitten.

Ik ben dus van geen enkele groep lid.

En op maandag op intranet kijken lijkt me geen optie, volgens mij begint het rond 9 uur ofzo, en ik moet 1 uur reizen, stel dat er nogsteeds niets op intranet staat. Ik weet ook niet of ik op maandag of dinsdag moet komen.
pi_72099965
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef Maraca het volgende:
Niet alleen de lokalen, kon op een bepaald moment ook de uitgang niet meer vinden

1 ding dat Saxion wel even aan mag geven is of een lokaal intern of extern is. Zo kreeg ik in de trein eens een smsje dat het lokaal niet in het hoofdgebouw was van Deventer, maar een tuinbouwschool was En andersom ook.. dat studenten in Deventer niet weten dat L403 bijvoorbeeld het SLO gebouw is..
De landbouwschool staat naast het saxiongebouw in Deventer.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:53:53 #11
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72100110
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef Bergsma12 het volgende:
Bedankt voor de reacties
[..]

Bij mij staat er;

Klassenlijst
Groepen waarvan jij lid bent:

Klik op een groepnaam om te zien wie er in de groep zitten.

Ik ben dus van geen enkele groep lid.

En op maandag op intranet kijken lijkt me geen optie, volgens mij begint het rond 9 uur ofzo, en ik moet 1 uur reizen, stel dat er nogsteeds niets op intranet staat. Ik weet ook niet of ik op maandag of dinsdag moet komen.
Hmm.. nee, dat zie je dan niet meer op tijd. Wel slordig zeg Ik denk ook niet dat de studentenbalie zo vroeg open is.. Vreemd, bij mijn acedemie staat wel precies op intranet wat eerstejaars moeten doen.
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Ik vond het anders wel een stukje lopen
pi_72100711
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Niet bepaald. In zijn geheel niet, want het is ongeveer tien minuten lopen vanaf het hoofdgebouw.

En die landbouwschool is echt te triest voor woorden. Dat gebouw staat op het punt om in te storten. Ze gebruiken die lokalen puur wegens ruimtegebrek.
pi_72105447
Ik zou vandaag, en morgen academiedag hebben. Ook op het Saxion.

Ik heb hier 3 folders/a4'tjes liggen met:

1: Op maandag en dinsdag academiedag (ja leuk, maar waar? wanneer? hoelaat?
2: Alleen op dinsdag academiedag (oh, ik dacht dat dit ook vandaag was?, enne waar, wanneer hoelaat?
3: op maandag academiedag (huh vandaag toch ook?, maar waar? wanneer? hoelaat?)

Net even gebeld, de eerste die ik aan de telefoon kreeg wist van niets, toen verbinde ze mij door met de afdeling, en daar was niemand.

Saxion..
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:50:36 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72105497
Op welke academie zit je?
pi_72105549
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Maraca het volgende:
Op welke academie zit je?
Ik ga technische informatica doen, de associate degree (2 jarige opleiding)

edit, ook even op intranet gekeken, daar sta ik nog nergens ingedeeld, en kan ik ook niets vinden over een academiedag.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:56:44 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72105609
Dan heeft onze academie het wel goed voor elkaar (FEM) daar staat sinds 25-06 waar de eerstejaars moeten zijn en wanneer Zij hoeven pas morgen op school te zijn en de enige verdeling is Enschede/Deventer.

edit: maar jullie weten zeker dat je geen brief hebt gekregen thuis? Zijn jullie toevallig verhuist naar een studentenhuis in de zomervakantie, maar tijdens de inschrijving nog het oude adres opgegeven? Saxion kan daar namelijk heel slordig in zijn. 'normale' Saxion post krijg ik bijvoorbeeld netjes thuis gestuurd, maar een belangrijke brief met de uitslag van de examencommissie werd naar mijn ouders gestuurd

[ Bericht 19% gewijzigd door Maraca op 24-08-2009 10:02:28 ]
pi_72105767
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:56 schreef Maraca het volgende:
Dan heeft onze academie het wel goed voor elkaar (FEM) daar staat sinds 25-06 waar de eerstejaars moeten zijn en wanneer Zij hoeven pas morgen op school te zijn en de enige verdeling is Enschede/Deventer.

edit: maar jullie weten zeker dat je geen brief hebt gekregen thuis? Zijn jullie toevallig verhuist naar een studentenhuis in de zomervakantie, maar tijdens de inschrijving nog het oude adres opgegeven? Saxion kan daar namelijk heel slordig in zijn. 'normale' Saxion post krijg ik bijvoorbeeld netjes thuis gestuurd, maar een belangrijke brief met de uitslag van de examencommissie werd naar mijn ouders gestuurd
Dus het is pas morgen?

Nee ik woon al 1,5 jaar op hetzelfde adres.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:04:58 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72105790
Nou ja, voor de academie FEM is het in iedergeval morgen Voor de andere weet ik het niet
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:04:33 #19
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_72110920
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:03 schreef Doagere het volgende:

[..]

Dus het is pas morgen?

Nee ik woon al 1,5 jaar op hetzelfde adres.
Ik doe TI-Beheer op Saxion enschede. Bij mijn weten is het pas morgen ja, de hele introductie voor academie CII.

Waar is dat intranet dan? wist niet dat dat er was
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:06:40 #20
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_72110959
Ik ben trouwens dus blijkbaar niet de enige die niet de hele week op de HOI is?
pi_72113598
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:06 schreef cygnusx het volgende:
Ik ben trouwens dus blijkbaar niet de enige die niet de hele week op de HOI is?
Nee, woon al 22 jaar in Enschede, voor mij niets nieuws.

Intranet staat rechts bovenin, als je op saxion.nl bent.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:02:00 #22
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72117053
Paar handige links:
Intranet
Roosters
Quickplace
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:09:37 #23
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_72117289
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Doagere het volgende:

[..]

Nee, woon al 22 jaar in Enschede, voor mij niets nieuws.

Intranet staat rechts bovenin, als je op saxion.nl bent.
Ohja, intranet inloggen wil nog niet hier, krijg een fout.

En tja, ik ben ook vaak genoeg in enschede geweest
Enig idee waar we morgen moeten zijn? Moet ook nog mijn spullen dumpen in die pathmoshal...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:06:30 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72163153
En kinders? Hoe was het?
pi_72165800
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef Maraca het volgende:
En kinders? Hoe was het?
Erg gezellig..

Het eerste spel was het gebouw te leren kennen, de lunch waren broodjes en ze hadden alleen melk. Daarna was het spel om erachter te komen wie wat deed op school.

Erg interessant om erachter te komen hoe succesvol iemand is, wat diegene allemaal heeft bereikt, en dat diegene een academische opleiding heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')