Nee, ik heb geen brief ontvangen, maar mijn vrienden ook niet, dus dat zal wel normaal zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef Heider00sje het volgende:
Heb je geen brief ontvangen waarin staat welke groep je bent ingedeeld?
Ja, maar dan heb je het wel over Deventer. Verdorie, moet met een GPS verbinding mijn lokaal vinden als ik daar benquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Heider00sje het volgende:
Oef, weet je zeker dat je voor Saxion kiest?
Ikzelf zit nu in het laatste jaar in Deventer, en vol de opleiding Personeel en Arbeid. Maar ik vind het schandalig hoe ze met mijn lesgeld om gaan.
In het eerste jaar een normaal lesrooster, van gemiddeld 20 uur per week. Ieder jaar is het minder geworden. In het tweede jaar gemiddeld 10 uur per week les. Het tweede jaar gemiddeld 5. En nu in het laatste jaar praktisch niks.
Kloteschool, dat is het enige wat ik over kan vertellen
Ze hebben de boel verbouwd, en alle logica is verdwenen. Je moet je inderdaad een weg banen om het juiste lokaal te vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij wordt alles maandag op intranet gezet.Het zijn wel een stelletje prutsers daar hoor .. op mijn intranet staat "De klasindeling wordt uiterlijk vrijdag 21 augustus hier gepubliceerd", maar er staat nog helemaal niks
![]()
Trouwens. Kijk eens bij "mijn instellingen wijzigen" en scroll dan naar beneden. Dan is daar een vakje met "klassenlijst" Bij mij is het nog niet bijgewerkt, maar misschien bij jou al wel? Verschilt namelijk per academie..
[..]
Ja, maar dan heb je het wel over Deventer. Verdorie, moet met een GPS verbinding mijn lokaal vinden als ik daar benWat een dolhof! In Enschede is het iets duidelijker, ik weet zelfs waar jouw academie in Enschede is
![]()
ok, ok.. naast die van mij.. maar toch![]()
Bij mij staat er;quote:Trouwens. Kijk eens bij "mijn instellingen wijzigen" en scroll dan naar beneden. Dan is daar een vakje met "klassenlijst" Bij mij is het nog niet bijgewerkt, maar misschien bij jou al wel? Verschilt namelijk per academie..
De landbouwschool staat naast het saxiongebouw in Deventer.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef Maraca het volgende:
Niet alleen de lokalen, kon op een bepaald moment ook de uitgang niet meer vinden
1 ding dat Saxion wel even aan mag geven is of een lokaal intern of extern is. Zo kreeg ik in de trein eens een smsje dat het lokaal niet in het hoofdgebouw was van Deventer, maar een tuinbouwschool wasEn andersom ook.. dat studenten in Deventer niet weten dat L403 bijvoorbeeld het SLO gebouw is..
Hmm.. nee, dat zie je dan niet meer op tijd. Wel slordig zegquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef Bergsma12 het volgende:
Bedankt voor de reacties
[..]
Bij mij staat er;
Klassenlijst
Groepen waarvan jij lid bent:
Klik op een groepnaam om te zien wie er in de groep zitten.
Ik ben dus van geen enkele groep lid.
En op maandag op intranet kijken lijkt me geen optie, volgens mij begint het rond 9 uur ofzo, en ik moet 1 uur reizen, stel dat er nogsteeds niets op intranet staat. Ik weet ook niet of ik op maandag of dinsdag moet komen.
Ik vond het anders wel een stukje lopenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De landbouwschool staat naast het saxiongebouw in Deventer.
Niet bepaald. In zijn geheel niet, want het is ongeveer tien minuten lopen vanaf het hoofdgebouw.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De landbouwschool staat naast het saxiongebouw in Deventer.
Ik ga technische informatica doen, de associate degree (2 jarige opleiding)quote:
Dus het is pas morgen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:56 schreef Maraca het volgende:
Dan heeft onze academie het wel goed voor elkaar (FEM)daar staat sinds 25-06 waar de eerstejaars moeten zijn en wanneer
Zij hoeven pas morgen op school te zijn en de enige verdeling is Enschede/Deventer.
edit: maar jullie weten zeker dat je geen brief hebt gekregen thuis? Zijn jullie toevallig verhuist naar een studentenhuis in de zomervakantie, maar tijdens de inschrijving nog het oude adres opgegeven? Saxion kan daar namelijk heel slordig in zijn. 'normale' Saxion post krijg ik bijvoorbeeld netjes thuis gestuurd, maar een belangrijke brief met de uitslag van de examencommissie werd naar mijn ouders gestuurd![]()
Ik doe TI-Beheer op Saxion enschede. Bij mijn weten is het pas morgen ja, de hele introductie voor academie CII.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:03 schreef Doagere het volgende:
[..]
Dus het is pas morgen?![]()
Nee ik woon al 1,5 jaar op hetzelfde adres.
Nee, woon al 22 jaar in Enschede, voor mij niets nieuws.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:06 schreef cygnusx het volgende:
Ik ben trouwens dus blijkbaar niet de enige die niet de hele week op de HOI is?
Ohja, intranet inloggen wil nog niet hier, krijg een fout.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee, woon al 22 jaar in Enschede, voor mij niets nieuws.
Intranet staat rechts bovenin, als je op saxion.nl bent.![]()
Erg gezellig..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |