Clubnight
The stars of the night:
Lady Dana
DJ Pavo
DJ Joe
DJ Jürgen
The real dance classic party
quote:jawel, maar toch geen idee
Op vrijdag 19 april 2002 23:13 schreef dagizmo het volgende:
Niemand een idee?Geen fans??
quote:Ja. Zo gaat dat in het hypocriete muziekwereldje.
Op zondag 21 april 2002 23:31 schreef flaphead het volgende:
...draait ze andere stijlen dan hardcore, dan loopt wel ineens iedereen ermee weg...
quote:Alleen zaterdag 1 juni.
Op maandag 22 april 2002 13:10 schreef maartenoei het volgende:
natuurlijk is ze ook bij het hardstyle weekend van de partij (31mei/1juni) in HMH. 'K weet niet welke dag maar dat maak niet uit ga toch op beide dagen
quote:*blaaaat*
Op zondag 21 april 2002 23:31 schreef flaphead het volgende:
...draait ze andere stijlen dan hardcore, dan loopt wel ineens iedereen ermee weg...
quote:De waarheid is hard he ?
Op maandag 22 april 2002 22:49 schreef _Spike het volgende:[..]
*blaaaat*
quote:Spreekt de ervaring?
Op maandag 22 april 2002 23:11 schreef Acathla het volgende:[..]
De waarheid is hard he ?
quote:Laat me raden: je had geen passende antwoord klaarliggen (maw: je was uitgeluld), dus kwam je maar met een opmerking opzetten die kant noch wal raakt?
Op dinsdag 23 april 2002 21:18 schreef _Spike het volgende:[..]
Spreekt de ervaring?
Gebruiker flaphead signaleerde een feit, waar jij op reageerde met *blaaaaat*. Daarmee geef je aan dat je eigenlijk wel weet dat gebruiker flaphead gelijk heeft, maar dat je het niet leuk vind.
Dat snap ik. Maar feiten zijn feiten.
Is All U Need
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 22:07 schreef terabyte het volgende:[..]
Laat me raden: je had geen passende antwoord klaarliggen (maw: je was uitgeluld), dus kwam je maar met een opmerking opzetten die kant noch wal raakt?
Gebruiker flaphead signaleerde een feit, waar jij op reageerde met *blaaaaat*. Daarmee geef je aan dat je eigenlijk wel weet dat gebruiker flaphead gelijk heeft, maar dat je het niet leuk vind.
Weet niet of het klopt, als ik vanmiddag weer naar huis ga zal ik eens even kijken.
Nog een rare vraag, waar kan ik het mee vergelijken?n Ik heb wel een paar mp3's van Tiësto, Cox, Corsten en Väth. Lijkt het daar op?
*altijd op zoek naar nieuwe muziek is*
quote:*LOL*
Op dinsdag 23 april 2002 22:07 schreef terabyte het volgende:[..]
Laat me raden: je had geen passende antwoord klaarliggen (maw: je was uitgeluld), dus kwam je maar met een opmerking opzetten die kant noch wal raakt?
Je probeert het ook leuk in semi-deftige taal te brengen. Jammer dat je daar nog niet helemaal in slaagt.
Een feit signaleren... lol!
En "vindt" is met dT.
Maargoed, we dwalen af van Dana ![]()
Die natuurlijk al jaaaaaaaaren lang vele stylen draait en tot nu toe echt niet alleen hardcore heeft gedraaid.
En nou wil ik geen discussie gaan beginnen welke muziek style het beste is, want die is er niet. Da's persoonlijk.
Maar ik ben heel blij voor jullie dat jullie Dana al langer kennen dan het gros van de nieuwe lichting hardstylers hoor!
Daar mag je best trots op zijn.
Wil natuurlijk niet zeggen dat andere mensen haar nu niet goed mogen vinden, toch?
quote:Nee
Op woensdag 24 april 2002 11:07 schreef Elegy het volgende:
Nog een rare vraag, waar kan ik het mee vergelijken?n Ik heb wel een paar mp3's van Tiësto, Cox, Corsten en Väth. Lijkt het daar op?*altijd op zoek naar nieuwe muziek is*
Corsten en Tiësto = trance en de rest = techno.
Dana is hardstyle, hardcore en terror... net waar ze zin in heeft ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door _Spike op 24-04-2002 20:13]
quote:Damn.
Op woensdag 24 april 2002 20:00 schreef _Spike het volgende:En "vindt" is met dT.
* Lady Dana & DJ Skorp - Yours, Mine aanzet
quote:Ohw.
Op woensdag 24 april 2002 20:04 schreef _Spike het volgende:[..]
Nee
Corsten en Tiësto = trance en de rest = techno.
Dana is hardstyle, hardcore en terror... net waar ze zin in heeft
Naja, toch maar eens proberen
quote:Xplizit was afgelopen zaterdag
Op woensdag 24 april 2002 11:07 schreef Elegy het volgende:
Ik gelof dat ik laatst een aanplakbiljet zag hangen met Lady Dana, ze komt geloof ik eind van deze maand in IJmuiden, Xhibit ofzo (of all places)
quote:Braaf.
Op woensdag 24 april 2002 20:29 schreef terabyte het volgende:[..]
Damn.
* Lady Dana & DJ Skorp - Yours, Mine aanzet
* _Spike doet het wat rustiger aan met Technoboy @ Qlimax
[edit]
ohw shit, ut was een Dana-topic... * snel Dana @ Qlimax opzet ![]()
[/edit]
quote:Ja, dat zag ik net op dat aanplakbiljet. Naja, beetje laat
Op woensdag 24 april 2002 20:46 schreef MissX het volgende:[..]
Xplizit was afgelopen zaterdag
Ze draaide natuurlijk altijd hardcore, en op het moment zowel hardcore als hardstyle. Nu is hardstyle iets van de laatste tijd. In Februari vorig jaar was ik op de allereerste Qlubtempo in de Hemkade, wat toen nog een duidelijke mix was van zowel Duitse Hardtrance (Warmduscher) als UK Hardhouse (Tidy Boys). Nou meen ik me te herinneren dat Dana daar UK Hardhouse draaide, maar toen ik haar de keer erop hoorde draaien bleek ze alsnog Hardstyle (als in Duits, Italiaans) te draaien. Meer mensen die dit opgevallen is misschien?
Ben overigens niet erg kapot van haar. Als je een beetje weet wat de meest recente hardstyle-releases zijn, je hoort ze allemaal achter elkaar terug in een setje van haar
quote:idd
Op vrijdag 06 september 2002 11:26 schreef DJ_Saucage het volgende:
Liveset van Dana @ Mysteryland is zeer goed te noemen
vanavond in de buitenwacht te kampen!
i'll be there
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |