quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:45 schreef Sjechov het volgende:
Komende vrijdag gaat het gebeuren, dan vertek ik met mijn vriendin naar Italie voor een welverdiende vakantie.
Nu heb ik 2 kleine vraagje:
- hoe zit het met de stroom aldaar, moet ik maatregelen nemen (adapter?) of is de 230 volt daar hetzelfde als hier
- heeft iemand tips?
We zitten tussen Florence en Siena in op een camping (mobile home).
Ik denk dat TS de voltagesterkte an sich bedoeldequote:
Toch moest ik lachen om de manier van de stelling.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef BrandX het volgende:
De italiaanse stekkers zijn idd anders, dus ik zou bij de anwb even een wereldstekker halen
Voor de rest is het gewoon hetzelfde, dus je kan alles gewoon op het lichtnet aansluiten daar.
[..]
Ik denk dat TS de voltagesterkte an sich bedoeldedat kan verschillen per land, en in dat geval kan het voor sommige apparatuur (bijv. laptops) schadelijk zijn.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Toch moest ik lachen om de manier van de stelling.
Toch wel tof hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Toch moest ik lachen om de manier van de stelling.
Laptops juist niet. Tenminste niet de laptops die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef BrandX het volgende:
Ik denk dat TS de voltagesterkte an sich bedoeldedat kan verschillen per land, en in dat geval kan het voor sommige apparatuur (bijv. laptops) schadelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |