Misschien krijgt hij ook wel zweepslagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
TS laat zich dingen zeggen door een computer
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
Moet je zo met je wijsvingers je wangen uit elkaar trekken en dan Super de Boer zeggen
Zeer herkenbaar probleem, al werk ik bij de distributie centrum van Albert Heijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werk dus in het distributie centrum van super de boer. We moeten aan de hand van een computer stem orders verzamelen. A fijn moet je dus bij elk product te code zeggen tegen de computer bijv 28.
Nou moest ik ff ragen omdat wat niet lukte en toen zei ik godverdommek*nker. Gaat de stem zo van 36 is een ongeldige code. Oftewel godverdommek*nker wordt geregistreerd als 36 volgens dat ding![]()
Samenvatting? Niet lam zijn en ff lezen
Moet je zo met je wijsvingers je wangen uit elkaar trekken en dan Super de Boer zeggen
Ik lachte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan: een gnoe.
het is: loechquote:
HAHAHAHAAH super de hoerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan: een gnoe.
Ik ben leers op het MBO, dit is zomerwerk (en vast op de zaterdag). Beter nadenken voordat je van die domme conclusies trektquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kut. Maar had je maar voor een vak moeten leren.
mboquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben leers op het MBO, dit is zomerwerk (en vast op de zaterdag). Beter nadenken voordat je van die domme conclusies trekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |