Misschien krijgt hij ook wel zweepslagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
TS laat zich dingen zeggen door een computer
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
Moet je zo met je wijsvingers je wangen uit elkaar trekken en dan Super de Boer zeggen
Zeer herkenbaar probleem, al werk ik bij de distributie centrum van Albert Heijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik werk dus in het distributie centrum van super de boer. We moeten aan de hand van een computer stem orders verzamelen. A fijn moet je dus bij elk product te code zeggen tegen de computer bijv 28.
Nou moest ik ff ragen omdat wat niet lukte en toen zei ik godverdommek*nker. Gaat de stem zo van 36 is een ongeldige code. Oftewel godverdommek*nker wordt geregistreerd als 36 volgens dat ding![]()
Samenvatting? Niet lam zijn en ff lezen
Moet je zo met je wijsvingers je wangen uit elkaar trekken en dan Super de Boer zeggen
Ik lachte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan: een gnoe.
het is: loechquote:
HAHAHAHAAH super de hoerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan: een gnoe.
Ik ben leers op het MBO, dit is zomerwerk (en vast op de zaterdag). Beter nadenken voordat je van die domme conclusies trektquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kut. Maar had je maar voor een vak moeten leren.
mboquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben leers op het MBO, dit is zomerwerk (en vast op de zaterdag). Beter nadenken voordat je van die domme conclusies trekt
Wat ben je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben leers op het MBO, dit is zomerwerk (en vast op de zaterdag). Beter nadenken voordat je van die domme conclusies trekt
Studentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat ben je?
Daarbij potentieel bash topic.
Mensen die de heledag op hun werk in KLB SC chatten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die een MBO opleiding volgen en zichzelf student noemen
Godverdomme lul, die wou ik maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die een MBO opleiding volgen en zichzelf student noemen
Whehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Godverdomme lul, die wou ik maken.
Overigens is dat deels te wijten aan de onderwijsinstelling zelf. Zo krijgt mijn zusje op een niveau 2 mbo-opleiding ook te horen dat ze een student is.quote:
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Overigens is dat deels te wijten aan de onderwijsinstelling zelf. Zo krijgt mijn zusje op een niveau 2 mbo-opleiding ook te horen dat ze een student is.
Het student zijn en de daarbijbehorende privileges zou iets speciaals moeten zijn en niet ook voor Tineke die de kappersopleiding doet.
"Suwwer we woew "quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |