abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:22:43 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72089434
quote:
Massale matpartij op Mallorca
PALMA DE MALLORCA - Op het Spaanse eiland Mallorca heeft in de nachtelijke uren van donderdag op vrijdag een gigantische vechtpartij plaatsgevonden. Circa duizend zigeuners en Afrikanen waren betrokken bij het geweld. Dat meldden de Spaanse politie vrijdag.

Bij de matpartij in de eilandhoofdstad Palma de Mallorca raakten vier mensen dusdanig gewond dat ze in het ziekenhuis opgenomen moesten worden. Vele tientallen andere vechtjassen kwamen er met relatief lichte verwondingen vanaf.

Een Afrikaanse man had geweigerd een zonnebril aan een zigeunervrouw terug te geven, die ze per ongeluk uit haar auto had laten vallen. Daarop ontstond de ruzie, waar zich steeds meer mensen mee bemoeiden. De politie had uren nodig om de heethoofden uit elkaar te jagen.

De geweldsexplosie was in de de probleemwijk Son Gotleu, waar verschillende bevolkingsgroepen op vijandige voet met elkaar leven. „Hier heerst oorlog. De vechtpartij van afgelopen nacht was slechts het begin”. zegt de voorzitter van de bewonersvereniging van de wijk in de krant El Mundo.
-weg-

[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 22-08-2009 15:13:02 ]
The End Times are wild
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:23:58 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72089454
# Als er maar koppen rollen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  PR/Manusje van alles zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:24:36 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72089467
Die poll
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72089475
Afrikanen, Joden. Wat is het verschil.
pi_72089487
Maar ik zet mijn geld op de zigeuners, ik heb Snatch gezien.
pi_72089602
Ja, daaag!

Die POL slaat werkelijk nergens op!

Dit is NWS
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')