Wtf... een technische fout. Het is al bijna een maand stuk omdat ze begin augustus hebben lopen prutsen. Je hoeft het echt niet "later nog eens" te proberen. Het werkt gewoon niet, al bijna een maandquote:Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.
Langer dan een maand alquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef ruud.nl het volgende:
Het werkt bij mij al veel langer dan een maand niet meer.
En dat vind jij erg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet neequote:
Hmmm ja daar heb je wel kans op jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet nee
deze vraag heb ik open staan bij de WGR-profi's
Dat dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik blij dat ik Vodafone heb, want dat werkt tenminste goed
Ja, ik zie net dat het al sinds halverwege juli is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:21 schreef Ericjuh het volgende:
Volgens mij was het probleem al zo in juli....
Ik ben het met je eens, maar ik denk dat je dat helaas kan vergeten. Dat soort bedrijven kunnen helaas veel te veel maken bij de consumentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:27 schreef Repeat het volgende:
Kankerding doet het al maanden niet. Slechte kutservice
tijd dat ik als compensatie korting op m'n ABO krijg...
handig! ik sms al maanden uit mn bundel en nu kan ik niet eens zien hoeveel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.quote:
Precies hetzelfde was tijd terug bij vodafone, volgens mij ook toevallig tijdesn de zomer. Dus die theorie zou best kunnen kloppenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.
Bij de Consumentenbond las ik een interessante theorie hierover: het is al eerder gebeurd dat het in de zomer stuk is en pas na de zomer wordt opgelost. In de zomer bellen mensen meer omdat ze veel vrij zijn, ze kunnen niet zien hoeveel en gaan massaal over de bundel heen. Dikke winst voor onze prutsers bij T-Mobile.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |