abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72087997
Ja, dat ding dat je kunt bekijken via je My T-Mobile. Begin augustus was dat niet bereikbaar, want technische werkzaamheden waren uitgelopen. Ze gingen het zo snel mogelijk oplossen.

Goed, kan gebeuren. Vervelend is het wel, want ik wilde even controleren hoeveel beltegoed ik had verbruikt van m'n abonnement en wat ik nog over had.

Maar nu, eind augustus, is het nog stééds onbereikbaar. Nu krijg je dit te zien:
quote:
Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.
Wtf... een technische fout. Het is al bijna een maand stuk omdat ze begin augustus hebben lopen prutsen. Je hoeft het echt niet "later nog eens" te proberen. Het werkt gewoon niet, al bijna een maand .

Kut T-Mobile.
pi_72088011
T-Mobile duitse teringmeuk
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72088021
Het werkt bij mij al veel langer dan een maand niet meer.
pi_72088022
Goede klacht. T-Mobile
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_72088053
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef ruud.nl het volgende:
Het werkt bij mij al veel langer dan een maand niet meer.
Langer dan een maand al ? Ik zag het pas begin augustus, want toen had ik het gewoon nodig. Maar toen kon ik dus niet kijken .

Maar ze houden het wel bij natuurlijk, want de facturatie loopt gewoon door. Als dat stuk zou gaan wordt het natuurlijk wél binnen een dag opgelost. Maar stel je voor dat de consument ziet dat 'ie bijna over z'n bundel heen is en wellicht er buiten gaat bellen. Nee hoor, dat hoeven ze niet te weten. Maar achteraf factureren ze het wel.
pi_72088057
T-Mobile
Tot mijn spijt heb ik het ook.
pi_72088068
Ik blij dat ik Vodafone heb, want dat werkt tenminste goed
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72088153
werkt inderdaad al heel lang niet. Volgens T-mobile duurt het nog zeker tot oktober.
pi_72088173
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
pi_72088188
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
En dat vind jij erg?
Ik ben illegaal!
pi_72088213
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

En dat vind jij erg?
Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet nee

deze vraag heb ik open staan bij de WGR-profi's
pi_72088232
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef Ploertendoder het volgende:
T-Mobile duitse teringmeuk
Roken is lekker
pi_72088249
Volgens mij was het probleem al zo in juli....
Dit keer zonder signature
pi_72088278
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet nee

deze vraag heb ik open staan bij de WGR-profi's
Hmmm ja daar heb je wel kans op ja Ze zijn goed in dat soort naaistreken. Als ze geld moeten hebben, dan weten ze je snel te vinden, maar als jij geld van hun moet hebben, dan kan jij wachten
Ik ben illegaal!
pi_72088303
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik blij dat ik Vodafone heb, want dat werkt tenminste goed
Dat dus
pi_72088339
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:21 schreef Ericjuh het volgende:
Volgens mij was het probleem al zo in juli....
Ja, ik zie net dat het al sinds halverwege juli is.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:26:24 #17
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_72088352
Volgens mij hebben ze maar 1 programmeur die het kan maken maar die is volgens mij met vakantie of zo?
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_72088357
kan dat niet via sms?
pi_72088376
Kankerding doet het al maanden niet. Slechte kutservice

tijd dat ik als compensatie korting op m'n ABO krijg...
pi_72088398
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:27 schreef Repeat het volgende:
Kankerding doet het al maanden niet. Slechte kutservice

tijd dat ik als compensatie korting op m'n ABO krijg...
Ik ben het met je eens, maar ik denk dat je dat helaas kan vergeten. Dat soort bedrijven kunnen helaas veel te veel maken bij de consument
Ik ben illegaal!
pi_72088408
Ik ben altijd even de helpdesk als ik wil weten hoeveel belminuten en SMSjes ik nog in mijn bundel heb.

Is toch gratis.
pi_72088875
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
handig! ik sms al maanden uit mn bundel en nu kan ik niet eens zien hoeveel! heel irritant.
++dat mijn ouders nu dus elke maand 40 euro meer moeten betalen voor mn abbo.
Striving to be more than average.
pi_72089188
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kan dat niet via sms?
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.

Bij de Consumentenbond las ik een interessante theorie hierover: het is al eerder gebeurd dat het in de zomer stuk is en pas na de zomer wordt opgelost. In de zomer bellen mensen meer omdat ze veel vrij zijn, ze kunnen niet zien hoeveel en gaan massaal over de bundel heen. Dikke winst voor onze prutsers bij T-Mobile.
pi_72089211
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:08 schreef HuHu het volgende:

[..]

Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.

Bij de Consumentenbond las ik een interessante theorie hierover: het is al eerder gebeurd dat het in de zomer stuk is en pas na de zomer wordt opgelost. In de zomer bellen mensen meer omdat ze veel vrij zijn, ze kunnen niet zien hoeveel en gaan massaal over de bundel heen. Dikke winst voor onze prutsers bij T-Mobile.
Precies hetzelfde was tijd terug bij vodafone, volgens mij ook toevallig tijdesn de zomer. Dus die theorie zou best kunnen kloppen
pi_72089235
Prutsers inderdaad... Die zomertheorie zou wel heel erg zijn trouwens, maar aan de andere kant zie ik ook niet in hoe ze het anders voor elkaar krijgen om die service er zo lang uit te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')