SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Over 3 jaar heb ik mn tier 628 wel completedMensen die andere online spellen spelen en denken dat het beter is dan WoWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geneen spel is beter dan WoW want je mist altijd wel iets in het spel wat WoW wel heeft.
Ja want je moet onzeker, puisterig en maagd zijn om WoW te spelen. Ik kan toch echt verzekeren dat ik geen van alle ben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Wees blij, dat is de taal van onzekere puisterige maagdjes.
Bewijs het maarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja want je moet onzeker, puisterig en maagd zijn om WoW te spelen. Ik kan toch echt verzekeren dat ik geen van alle ben.
Mensen die denken dat WoW de ekte hardcore MMO ervaring isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mensen die andere online spellen spelen en denken dat het beter is dan WoW
Geneen spel is beter dan WoW want je mist altijd wel iets in het spel wat WoW wel heeft.
Ik heb WoW gespeeld, en Aion, en WoW is achterhaalt en je mist daar nu dingen die Aion niet heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mensen die andere online spellen spelen en denken dat het beter is dan WoW
Ja, ik mis ook enorm de exp grind op Koreaanse MMO's, elke avond lig ik jankend in bed, wenend omdat WoW geen eindeloze exp grind heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb WoW gespeeld, en Aion, en WoW is achterhaalt en je mist daar nu dingen die Aion niet heeft.
Ga jij maar lekker terug naar je fucked up 2d MMO, dan ga ik naar een mooie 3d MMO die meer biedt dan WoW
WoW is toch echt 3Dquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb WoW gespeeld, en Aion, en WoW is achterhaalt en je mist daar nu dingen die Aion niet heeft.
Ga jij maar lekker terug naar je fucked up 2d MMO, dan ga ik naar een mooie 3d MMO die meer biedt dan WoW
Blijf jij dan maar genieten van Aion. Om elke nieuwe MMO een WoW-killer te noemen is ook weer wat( user onlogisch ). Maar mensen zullen niet massaal overstappen van WoW naar Aion.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |