Ho-ho! Niet fokken met een lekkere saladequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:02 schreef captainkid het volgende:
Wat eten jullie allemaal weinig. Allemaal salade kauwers zeker.
In dat geval kan je de salades en broden fucken, en +- 20 bier per persoon rekenen en een heleboel (stevig) meubilair.quote:
We hebben waarschijnlijk een tapquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:52 schreef kless het volgende:
Dit is geen vlees, maar mag eigenlijk ook niet gemist worden op een goede bbq.
5 krat pils.
Dat is zeker een top idee, laatst ook gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon een half varken aan 't spit jagen. Gegarandeerd een succes.
En niet teveel konijnenvoer inkopen, want dat raakt juist weer niet op, plus dat het waardevolle plaats inneemt die door vlees zou kunnen worden benut.
Ik vreet in mijn eentje al een stokbrood op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik had laatst met 12 mensen, een pak vlees per persoon en 3 stokbroden. Was precies genoeg.
.. en je nodigt mij niet uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:29 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Heb vorige week nog een BBQ geregeld voor 20 personen en we hadden 5 stukken vlees per man:
-Gemarineerde karbonade
- Kipfilet
- Spare ribs
- Gekruide Biefstuk
- Sate (à 50 gr.)
Tevens hadden we nog 3-4 stokbroden en voor noodgeval wat hamburgers en frikadellen.
15 kerels en 5 meiden, was meer dan genoeg vlees! Suc6
Echte bazen nodigen zichzelf uitquote:
Nee nog niet. Maar goeie tip, wat wij over hebben gaat ook vaak naar Meneer de Vries.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Weet niet of je inmiddels je BBQ al gehad hebt ? Laatst hadden wij het zo gedaan dat we veel vlees ( Kip , Biefstuk enz) gewoon in de koelkast hielden en waar nodig altijd aan konden vullen. Wat overbleef ging ( ongesneden) de vriezer in voor een keer bij de krieltjes ofzo
We hebben al big-ass Sligro blikken van dat spul ingeslagen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef rene90 het volgende:
Wat wij ook altijd wel doen bij een BBQ is gewoon wat vruchtenmixen. Gewoon zo een cocktailmix blik op siroop. Gaat er best goed in, los kan je nog abrikozen doen of iets.
Ja klopt. Weet niet hoe dat kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef sweboy het volgende:
met een mega groep eet je vaak een stuk minder dan met 4-5 personen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop