abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:58:15 #1
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_72085277
Beste mede-fokkers,

In het kader van een eerder geopend topic vroeg ik mij af of iemand van jullie toevallig weet tot wanneer je kan switchen van studie? (en dan bedoel ik ook switchen van universiteit). Voorbeeld: Stel ik ga studeren aan een willekeurige universiteit, terwijl ik ook een plaats heb voor rechten in leiden. Tot wanneer heb ik dan de mogelijkheid te switchen om niet een heel jaar te verliezen?

Groeten,

Kloontje
Op weg naar sint juttemes.
pi_72086743
Misschien na twee weken, maximaal. Tempo van Uni's is vrij snel, zou het je niet aanraden maak gewoon in 1 x een goede keuze.
pi_72086882
waarom niet meteen voor rechten gaan?
Klinkt alsof je nu al weet dat dat andere tegen gaat vallen...

maak in een keer de beste keuze (de juiste weet je blijkbaar nog niet) en zie daarna verder
Ja doei.
pi_72087788
Je bent dus ingeloot voor rechten in Leiden bedoel je? Dan moet je je de vraag stellen of je wel rechten wilt studeren.
Stel je twijfelt of je rechten wilt studeren, maar je wilt wel je plek behouden die je hebt gekregen via de loting, dan moet je wel je plaatsingbewijs verzilveren bij de universiteit van Leiden. Je moet minimaal 4 weken (pin mij er niet op vast, ff mailtje naar studentenbalie cq studieadviseur rechten sturen want dan heb je het zwart op wit= altijd handig voor de studie rechten ) ingeschreven staan aan de universiteit om je plek niet kwijt te raken.
Je kan je na die termijn gewoon uitschrijven en op elk willekeurig moment weer die plek opeisen (ook bijv over 10 jaar), want de regel is: eenmaal ingeloot, altijd ingeloot (ooit eens nagevraagd bij de ib-groep en bij mijn studie ook toegepast). Je kan op deze manier gewoon evt ook aan een andere studie beginnen aan een andere universiteit.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:22:14 #5
230806 Pavlovje
Does it ring a bell?
pi_72089423
Met alle respect, en ik hoop ook dat je een opleiding vindt waar je gelukkig mee wordt.

Maar zo zonde dat je jezelf heb ingeschreven (en ingeloot bent voor) een studie rechten terwijl je, als ik je berichten zo lees, dat 'mwah, toch wel aardig' lijkt, terwijl er honderden ex-vwo'ers en p-hbo'ers van jongs af aan al staan te springen om ingeloot te worden tot die studie en die mazzel niet krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')