Mag niet.quote:
Nee, het is gewoon raar. Meestal gaan zulke mensen richting de Magneetbar en kunstdingen. Dat is The Prodigy zo ik weet niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat dacht je dan, Juicyhil?
Dat Lowlands alleen voor 30-'ers was?
Hoi, racist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat homofielen geweerd werden bij de deur.
Jong, ik zit hier in mijn uniform, je moest eens weten.quote:
Wie zegt dat ik op Lowlands ben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:53 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent op Lowlands en dan ga je Fok!ken?
Loser!
Fix eerst eens even je plaatje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jong, ik zit hier in mijn uniform, je moest eens weten.
[ afbeelding ]
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op Lowlands ben?
Ik vind het niet eens zo raar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon raar. Meestal gaan zulke mensen richting de Magneetbar en kunstdingen. Dat is The Prodigy zo ik weet niet.
Thuis, op de laptop.quote:
Het is onnatuurlijk. Ouderen horen naar Queen in het Vondelpark te luisteren. Jongeren horen The Prodigy te checken op Lowlands.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo raar.
Net zoals je jongeren hebt die Radio 2 en BNR boven 3FM verkiezen.
En dat doet ondergetekende heel vaak.
quote:
quote:Ik stond net bij The Prodigy in de Alpha tent.
Morgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ga je straks het LL-terrein weer op?
Net ja, inmiddels 3 uurtjes terug ja.quote:
Ok, maar was wel vette shit The Prodigy?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net ja, inmiddels 3 uurtjes terug ja.
Dat is ook de reden waarom ik ook niet hoef te komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef Juicyhil het volgende:
By the way, ook maar goed dat ik daar niet ben wezen slapen.
Fucking 10 euro voor een klein bordje nasi
Er is niet voor niets Pinkpop Classic en Andre Rieu voor die luiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:05 schreef Siniti het volgende:
TS denkt in hokjes en kan het niet bekroppen dat mensen muziek van verscheidene tijdperken goed kunnen vinden.
Je kunt ook stiekem gaan en je mobieltje uitschakelen voor drie dagen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is niet voor niets Pinkpop Classic en Andre Rieu voor die lui, ik hoef m'n pa niet tegen te komen voor het podium bij The Prodigy of Snoop Dogg.
Ja, die tekst slaat ook op jou. Dat heb je goed begrepen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is niet voor niets Pinkpop Classic en Andre Rieu voor die lui, ik hoef m'n pa niet tegen te komen voor het podium bij The Prodigy of Snoop Dogg.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze wilden je gewoon neuken, gewoon omdat je homo bent.
Ik denk dat er meer dronken/spacende twintigers rondlopen dan ouderen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die dronkelui die op Lowlands rondlopen.
Waar haal jij uit dat Ofyles2 deze dronken/spacende twintigers niet schaart onder zatlappen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dronken/spacende twintigers rondlopen dan ouderen?
Whehe ach, natuurlijk kun je mensen niet verbieden om ergens heen te gaan. Dat zou wel heel achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, die tekst slaat ook op jou. Dat heb je goed begrepen.
Tering jij bent echt dom, ik ben blij dat me pa nog hardstyle luisterd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijk. Ouderen horen naar Queen in het Vondelpark te luisteren. Jongeren horen The Prodigy te checken op Lowlands.
Maar ik ga slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |