Mag niet.quote:
Nee, het is gewoon raar. Meestal gaan zulke mensen richting de Magneetbar en kunstdingen. Dat is The Prodigy zo ik weet niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat dacht je dan, Juicyhil?
Dat Lowlands alleen voor 30-'ers was?
Hoi, racist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat homofielen geweerd werden bij de deur.
Jong, ik zit hier in mijn uniform, je moest eens weten.quote:
Wie zegt dat ik op Lowlands ben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:53 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent op Lowlands en dan ga je Fok!ken?
Loser!
Fix eerst eens even je plaatje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jong, ik zit hier in mijn uniform, je moest eens weten.
[ afbeelding ]
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op Lowlands ben?
Ik vind het niet eens zo raar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon raar. Meestal gaan zulke mensen richting de Magneetbar en kunstdingen. Dat is The Prodigy zo ik weet niet.
Thuis, op de laptop.quote:
Het is onnatuurlijk. Ouderen horen naar Queen in het Vondelpark te luisteren. Jongeren horen The Prodigy te checken op Lowlands.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo raar.
Net zoals je jongeren hebt die Radio 2 en BNR boven 3FM verkiezen.
En dat doet ondergetekende heel vaak.
quote:
quote:Ik stond net bij The Prodigy in de Alpha tent.
Morgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ga je straks het LL-terrein weer op?
Net ja, inmiddels 3 uurtjes terug ja.quote:
Ok, maar was wel vette shit The Prodigy?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net ja, inmiddels 3 uurtjes terug ja.
Dat is ook de reden waarom ik ook niet hoef te komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef Juicyhil het volgende:
By the way, ook maar goed dat ik daar niet ben wezen slapen.
Fucking 10 euro voor een klein bordje nasi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |