abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72080211
Bij de Jumbo hangen altijd van die borden dat wanneer je als vierde aansluit bij de kassa je je boodschappen gratis krijgt, nu vraag ik me af of hier iemand wel eens de gelukkige is geweest?
Ik kan me niet voorstellen dat vriendengroepen/collega's in de lunchpauze/studenten/kansjongeren/zigeuners nooit hebben verzonnen om tegelijk boodschappen te doen en de winst te delen, tegelijk kan ik me ook niet voorstellen dat de Jumbo zich zo makkelijk laat pakken.

Wat zijn de haken en ogen? Wat is de praktjk?
pi_72080257
Het geldt alleen als niet alle kassa's open zijn, als alle kassa's open zijn dan kunnen zij er ook niks meer aan doen, dus waarschijnlijk als je met een hele groep gaat gooien ze gelijk een kassa open.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_72080268
En als je het afspreekt kun je afspreken dat de eerste 3 van iedere rij een blikje 3es zooi erin gooien en de vierde zijn kar vollaadt, er moet nog een voorwaarde zijn.
pi_72080308
tvp, ben benieuwd
pi_72080317
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef ioor het volgende:
Het geldt alleen als niet alle kassa's open zijn, als alle kassa's open zijn dan kunnen zij er ook niks meer aan doen, dus waarschijnlijk als je met een hele groep gaat gooien ze gelijk een kassa open.
Ah dat verklaart al iets wat ik niet wist, maar je kunt toch ook een verrassingsaanval plegen dan? Aftellen bij de slagerij en tegelijk met zijn allen naar die 3 kassa's die open zijn rennen?! Dat krijgt Jumbo nooit zo snel georganiseerd
pi_72080326
Daarbij geld dat aantal ook alleen maar voor mensen met een karretje, mensen met een mandje o.i.d gelden niet
pi_72080372
Als je zo'n schraper bent om met een vriendengroep zoveel moeite te doen om een karretje boodschappen te delen, dan gunnen ze je het waarschijnlijk wel.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_72080385
Dan doe je gewoon 1 blikje cola in je kar
pi_72080390
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:30 schreef Trusten het volgende:
Daarbij geld dat aantal ook alleen maar voor mensen met een karretje, mensen met een mandje o.i.d gelden niet
Nemen de partners in "crime" allemaal een karretje mee naar binnen.. opgelost dan toch?
pi_72080406
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef dddour het volgende:
Als je zo'n schraper bent om met een vriendengroep zoveel moeite te doen om een karretje boodschappen te delen, dan gunnen ze je het waarschijnlijk wel.
Nouja, iedere week een kar van ¤150 tikt wel aan. ¤7800 op jaarbasis
pi_72080436
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef dddour het volgende:
Een kar gratis boodschappen, nee, hoef ik ook niet.

pi_72080438
Bij de Aldi geldt ook iets van 3 in de rij, kassa erbij. Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar ik weet nog wel dat ik een maand geleden als 6de in de rij stond, geen enkele caissière die erbij kwam, ook nadat ik uit de winkel was zag ik nog niemand extra. Helaas geldt daar niet zoiets als gratis boodschappen. Ik vond het wel raar.
pi_72080442
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:32 schreef SimpelZat het volgende:
Nemen de partners in "crime" allemaal een karretje mee naar binnen.. opgelost dan toch?
Ze zijn natuurlijk ook niet gek moeten trouwens totaal 5 karren bij de kassa staan want degene die geholpen wordt is geen wachtende
pi_72080446
Laatst was er een storing met de kassa's in de Jumbo. Hadden ze gelijk een bordje opgehangen dat de "Vierde in rij krijgt gratis boodschappen"- regel was vervallen. Oplichters.
pi_72080461
Na 1 keer krijg je een winkelverbod
pi_72080464
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Thoorn.nl het volgende:
Bij de Aldi geldt ook iets van 3 in de rij, kassa erbij. Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar ik weet nog wel dat ik een maand geleden als 6de in de rij stond, geen enkele caissière die erbij kwam, ook nadat ik uit de winkel was zag ik nog niemand extra. Helaas geldt daar niet zoiets als gratis boodschappen. Ik vond het wel raar.
Bij de Aldi? Die rij staat hier altijd tot helemaal achteraan in de winkel.
pi_72080497
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:34 schreef dddour het volgende:
Na 1 keer krijg je een winkelverbod
Meen je dat nou? Ik vraag me af hoe het juridisch in elkaar steekt.
pi_72080548
quote:
Volgens mij is dat allen bij de Lidl.

Bij de Aldi is het "Rij tot aan de vrieskisten? Hou je hoofd koel".
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:40:32 #19
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_72080630
Bij de Jumbo moet je een camera meenemen zodat je bewijs hebt. Ik was eens vierde in de rij, dus ik denk van 'gratis boodschappen'. En ik riep het duidelijk. Maar vervolgens kwam er iemand een kassa openen en zeggen dat we bij haar konden gaan aansluiten. Ik zeg nog dat ik de vierde in de rij bij die andere kassa was, maar in de tussentijd was degene die werd geholpen al klaar en vertrokken, zodat de rij niet langer uit vier personen bestond. En het meisje bij de kassa waar ik stond had natuurlijk de personen in de rij niet geteld. Dus vergeet het maar, op gratis boodschappen hoef je bij de Jumbo niet te rekenen.
At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:42:42 #20
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72080681
whehe,..

Bij ons geld dat ook alleen krijg je dan een papieren tas.
Vorige week die tas geist... vriendin schaamde zich rot.
Ik zeg als niemand die tas opeist dan denkt de filiaalhouder dat z'n zaak prima loopt...

TS
Ik zeg ga ervoor en vind wat Fokkers om mee te doen
pi_72080713
Een winkel is gewoon prive terrein. Ze kunnen iedereen naar eigen goeddunken weigeren. Winkelen is geen recht ofzo.
pi_72080729
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef Buschetta het volgende:
whehe,..

Bij ons geld dat ook alleen krijg je dan een papieren tas.
Vorige week die tas geist... vriendin schaamde zich rot.
En nu is je vriendin weg, en moet je je aftrekken op de papieren tas ?

Sad.
pi_72080782
Let wel op dat het de 4e wachtende is. 1 iemand wordt geholpen, en 4 mensen wachten daarachter.
pi_72081289
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef Relayer het volgende:
Ik zeg nog dat ik de vierde in de rij bij die andere kassa was, maar in de tussentijd was degene die werd geholpen al klaar en vertrokken,
Zoals ik al zei, als je de vierde in de rij bent ben je de derde wachtende, de voorste in de rij wordt op dat moment namelijk geholpen en is niet 'wachtend'
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:06:53 #25
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_72081346
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef Trusten het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, als je de vierde in de rij bent ben je de derde wachtende, de voorste in de rij wordt op dat moment namelijk geholpen en is niet 'wachtend'
OK, whatever you want, vierde WACHTENDE was ik.
At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:08:32 #26
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72081389
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:44 schreef dddour het volgende:
Een winkel is gewoon prive terrein. Ze kunnen iedereen naar eigen goeddunken weigeren. Winkelen is geen recht ofzo.
Ik weiger al jaren negers en invaliden.

denk nou toch eens na man.
pi_72081529
Mijn pa (60+) doet dat soort dingen dus. Een Jumbo hebben ze niet, maar wel een Hoogvliet die die regel ook heeft (of had).

Hij heeft geen enkel schaamtegevoel en gaat gewoon hard roepen. Is 'm in de afgelopen jaren 2 keer gelukt.

Hoop er nooit bij te hoeven zijn
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_72081640
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Relayer het volgende:
OK, whatever you want, vierde WACHTENDE was ik.
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef Relayer het volgende:
Ik zeg nog dat ik de vierde in de rij bij die andere kassa was, maar in de \
Dan heb je het dus verkeerd gezegd en daarom luisterden ze niet naar je
pi_72081771
Het is dan ook gewoon goedkope reclame voor de Jumbo aangezien het per jaar hoogstens 1 of 2 keer zal gebeuren.
pi_72081865
Hmm ik sta de laatste tijd erg vaak als 5e in de rij, en dan zijn er 2 a 3 kassa's gesloten. Ik denk dat ik toch binnenkort even mijn mond open trek.
pi_72081932
Het gebeurt vaak genoeg, mijn vriend werkte een paar jaar terug tegenover de Jumbo en inderdaad werd het zo vaak mogelijk in de pauze geregeld dat ze vierde in een rij waren, of dat er een product verkeerd geprijsd was oid waardoor de boodschappen dus gratis waren. geen haken en ogen, gewoon een tof systeem.
I had a signature once. It was awful.
pi_72081942
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik weiger al jaren negers en invaliden.

denk nou toch eens na man.
Een winkel kan inderdaad een winkelverbod opleggen aan EEN neger of EEN invalide, op uiteenlopende gronden
pi_72082625
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Het gebeurt vaak genoeg, mijn vriend werkte een paar jaar terug tegenover de Jumbo en inderdaad werd het zo vaak mogelijk in de pauze geregeld dat ze vierde in een rij waren, of dat er een product verkeerd geprijsd was oid waardoor de boodschappen dus gratis waren. geen haken en ogen, gewoon een tof systeem.
Dit. Mijn vader was voorheen filiaalmanager bij de Jumbo. Bij hem gebeurde het maandelijks, en dit kwam vooral door een slecht anticiperende hoofdcaissière.
Verder is dat winkel verbod natuurlijk nonsens .
pi_72082806
Hm, misschien dat je pa er daarom niet meer werkt. Niet echt handig natuurlijk. Ik ken voorbeelden van mensen die voor het openmaken van hun boodschappen al een jaartje ergens anders boodschappen mochten doen.
pi_72082956
Ik ben benieuwd of die winkels hun belofte ook waarmaken!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72083089
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:50 schreef dddour het volgende:
Hm, misschien dat je pa er daarom niet meer werkt. Niet echt handig natuurlijk. Ik ken voorbeelden van mensen die voor het openmaken van hun boodschappen al een jaartje ergens anders boodschappen mochten doen.
Natuurlijk, maar ik doelde op het hetgeen dat jij beweerde dat men een winkelverbod krijgt wanneer je 5e in een rij bent.

tevens zit mijn vader nu in het management van Jumbo
pi_72083385
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:59 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik doelde op het hetgeen dat jij beweerde dat men een winkelverbod krijgt wanneer je 5e in een rij bent.

tevens zit mijn vader nu in het management van Jumbo
Het ging er natuurlijk om dat je een stormactie opzet dat je er opeens met heel veel bent.

En mijn papa werkt bij Mac Donalds
pi_72084916
bij sixpack hebben ze dit geintje een x uitgehaalt volgens mij!

hadden ze ervoor gezorgd dat ze zoveelste was in de rij en ze kreeg de boodschappen gratis! bedrijfsleider was er niet echt blij mee ofzo maar je kan het ergens terug zoeken op sixpack..
pi_72086647
Ik was vorige week vrijdag in de jumbo in arnhem 4e wachtende.Direct gemeld bij de kassa.Er gingen meteen 2 extra kassa's open,maar ik kreeg alles zo mee.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:36:35 #40
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_72086659
Geldt toch alleen als ALLE kassa's open zijn?
pi_72087027
Nee, dan juist niet. Want dan kan Jumbo er ook niks meer aan doen. Nu is dit een 'hulpmiddel' om de rij niet te lang te laten worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72087433
Vakantiebaantje bij de jumbo gehad en de bedrijfsleider sprak de 4e wachtende gewoon aan... die liet ie dan bij een lege kassa passeren met een volle kar
pi_72087745
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:36 schreef Sander het volgende:
Geldt toch alleen als ALLE kassa's open zijn?
pi_72088121
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:04:07 #45
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72092282
quote:

Bij de Aldi geldt eerder het adagium '20 in de rij, caissière vrij'.
pi_72094380
de gedachte hierachter is dat jumbo de klanten wil tonen dat je nooit lang hoeft te wachten, als alle kassa's open zijn kunnen ze er ook niks aan doen. Het gaat erom dat je de 4e wachtende bent (5e in de rij) en dat er ook geen andere kassa open is waar bijvoorbeeld 1 wachtende staat. Daarnaast hebben ze bij jumbo genoeg medewerkers paraat en kijken de mensen achter de kassa's de hele tijd angstig naar de rij en roepen er een kassa bij.

Mn vader had het trouwens een keertje, komt niet heel vaak voor, maar 1 of 2 keer per jaar is overdreven, eerder per maand.
pi_72095165
Afgelopen jaar 3x gehad in de Jumbo in Zwolle. Een keer dacht ik dat het weer ging gebeuren dus ik had de steaks al vast maar toen gingen er 2 kassa's extra open. Totaal iets van 70 euro gratis gehad, maar ben dan ook student. Geen volle winkelwagens hier..
pi_72095984
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:04 schreef Zelva het volgende:

[..]

Bij de Aldi geldt eerder het adagium '20 in de rij, caissière vrij'.
Oh, haha. Zou toch zweren dat ik ook zo'n bord bij die Aldi zag hangen.. Was vast een beetje slaperig.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:38:26 #49
204223 goudfreak
#me + #you { margin:0; }
pi_72105259
Ben wel eens vierde geweest, helaas had ik maar 4 artikelen , mss deden ze daarom niet moeilijk
Ultieme goudfreak.
Nu om: 17 kettingen, 53 armbandjes, 23 ringen, 34 oorbellen, 5 heupkettingen, horloge, 11 piercings!
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:49:32 #50
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72105469
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
Nee, dan juist niet. Want dan kan Jumbo er ook niks meer aan doen. Nu is dit een 'hulpmiddel' om de rij niet te lang te laten worden.
Dan moeten ze er gewoon een kassa bijbouwen
pi_72107808
Ik ben altijd blij als ik de 4e in de rij ben bij de AH
Get it and Bet it
pi_72115357
In roermond bij de Jumbo is het een kleine 20 keer voorgekomen dat ze spullen gratis hebben weggegeven.
pi_72122289
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:29 schreef SimpelZat het volgende:
Ah dat verklaart al iets wat ik niet wist, maar je kunt toch ook een verrassingsaanval plegen dan? Aftellen bij de slagerij en tegelijk met zijn allen naar die 3 kassa's die open zijn rennen?! Dat krijgt Jumbo nooit zo snel georganiseerd
lees kopje misbruik (bron website jumbo)
quote:
Vlot winkelen

Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:

* de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij;
* personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant;
* als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten;
* eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee;
* zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was;
* uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt;
* ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis.

Uitsluitingen

Statiegeld en spaarzegels
Statiegeld en spaarzegels worden altijd in rekening gebracht. De waarde daarvan krijgt u immers na inlevering weer retour.

Geneesmiddelen en rookwaren
Geneesmiddelen en rookwaren worden niet gratis verstrekt.

Misbruik
De 7 Dagelijkse Zekerheden zijn bedoeld voor alle Jumbo klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 7 Dagelijkse Zekerheden gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 7 Dagelijkse Zekerheden.

Overmacht
In geval van overmacht door een stroomstoring, automatiseringsstoring of een andersoortige, door de winkel niet te voorziene calamiteit, vervallen de rechten die aan de 7 Dagelijkse Zekerheden kunnen worden ontleend.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:13:34 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72122698
Mediamarkt heeft het nu ook. 4e wachtende in de rij.. een 500GB externe HD
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_72126962
Ik hoorde laatst een vrouw in de supermarkt aan haar vriendin vertellen dat haar dat overkomen was.
Ja, ze was de vierde, dus kreeg ze de boodschappen gratis.
Wilde ze nog even teruggaan om de kar nog ff vol te laden.
En keek ze er raar van op dat dat niet mocht.

Als ik dat hoor hoef ik al niet meer. Hoe goedkoop kun je zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')